Telecom News - YouPhone משיקה שירות למחזור סמארטפונים וטאבלטים ישנים לכולם

YouPhone משיקה שירות למחזור סמארטפונים וטאבלטים ישנים לכולם

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> YouPhone משיקה שירות למחזור סמארטפונים וטאבלטים ישנים לכולם
YouPhoneמשיקה שירות למחזור סמארטפונים וטאבלטים ישנים לכולם
מאת: מערכת Telecom News, 11.8.14, 11:08אריאל שרייבר

YouPhone יוצאת במהלך חדש ללקוחות כל החברות בשיתוף חברת ReCell: מוסרים את הסלולרי הישן ומקבלים עד 1,700 ₪ לקנייה ברשתות מגה.

YouPhone משיקה ה שירות חדש של מחזור טלפונים בשיתוף פעולה עם חברת .ReCell השת"פ מאפשר ללקוחות כלל החברות להחזיר מכשיר ישן ולקבל תמורתו תווים לקניות ברשתות מגה (מגה בעיר, מגה, מגה בול) בשווי של עד 1,700 ₪.

בשונה מהמדיניות הקיימת בחברות הסלולר, יופון מאפשרת ללקוחות להחזיר מגוון רחב יותר של מכשירים ישנים תקינים או תקולים, ללא קשר למקום רכישתם (בארץ ובחו"ל) וללא התניית ההחזר ברכישת מכשיר חדש בחברה.  מדובר בכ-120 מכשירים ניידים מיצרניות שונות הכוללים גם טבלאטים.

השירות החדש מאפשר ללקוח חיסכון משמעותי הבא לידי ביטוי בכך, שהוא מוסר מכשיר ישן ומקבל החזר כספי על המכשיר הישן לקניות ברשתות מגה.

לקוח, שיהיה מעוניין, יוכל גם לרכוש במקביל סמארטפון ממגוון המכשירים, שמשווקת YouPhone

תחום מחזור הסמארטפונים חדר לישראל לפני כשנתיים ועם כניסת החוק לתוקף במרץ השנה, החל לתפוס תאוצה ומקום של כבוד בעולם הצרכני ובעולם התקשורת.  בעידן הטכנולוגי של היום, דגמים חדשים ומתקדמים של סמארטפונים יוצאים לשוק חדשות לבקרים והצרכנים ממהרים לאמץ אותם תוך נטישת המכשירים הישנים, שמובילה לריבוי פסולת אלקטרונית ולזיהום סביבתי.

תהליך מחזור הטלפונים ב-YouPhone מתבצע באופן פשוט וקל: נכנסים לאתר החברה ובוחרים בלשונית "מחזור טלפונים", לאחר מכן בוחרים מתוך מגוון מכשירים את המכשיר הרלוונטי, רואים כמה כסף מקבלים תמורתו, משאירים פרטים אישיים והשליח מגיע ישירות לבית הלקוח לאיסוף המכשיר ללא תשלום. לאחר שהמכשיר נבדק, יישלח ללקוח קוד ב SMS לרכישה ברשתות מגה ב-100% מהערך.

דוגמאות למחירים עבור החזר מכשירים:                  
דגם מכשיר גובה ההחזר/ההטבה
 
IPhone 5s 1,700 ₪
סמסונג גלקסי 5S 1,500 ₪
iPhone 5 64GB    1,400
iPhone 5 32GB      1,000
iPhone 5c 16/32g    ₪ 900
סמסונג גלקסי 4S    ₪ 800
iPhone 4S 32GB    ₪ 750
Nexus5     ₪ 500
IPad 2 32GB Wifi      ₪ 400
Lumia 1020     300
I9100 Galaxy S II      250
Xperia Z      250
 
אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone: "שירות זה מהווה נדבך נוסף בסדרת מהלכים, שנועדו לחזק את הערך המוסף ש- YouPhone מציעה ללקוחותיה. חשוב לנו לתת שירות ללקוח, שיש לו ערך חברתי- סביבתי לצד ערך צרכני. ישראל ידועה כמעצמת סמארטפונים עם קצב תחלופת מכשירים גבוה במיוחד ביחס למדינות בעולם, דבר הגורם לצבירת מכשירים ישנים ולזיהום סביבתי.  
השירות החדש מטיב עם הצרכן ומאפשר לו לחסוך בהוצאות באמצעות  תווי קנייה בשווי כספי גבוה יחסית הניתנים למימוש ברשתות מגה, מה שהופך את חווית שדרוג והקנייה לאטרקטיבית עוד יותר".
 
יופון



 
 
Bookmark and Share