Telecom News - יבמ רוכשת את Lighthouse Security Group

יבמ רוכשת את Lighthouse Security Group

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ רוכשת את Lighthouse Security Group
יבמ רוכשת את Lighthouse Security Group  
מאת: חיים חביב, 12.8.14, 15:21אבטחת זהות

IBM מרחיבה את היצע שירותי האבטחה המנוהלים שלה באמצעות רכישת חברה נוספת המספקת שירותי אבטחת זהות משתמשים ונתונים בענן.
 
יבמ רוכשת את הפעילות העסקית של Lighthouse Security Group, שמתמחה באספקת שירותי אבטחה בסביבת ענן מחשוב. הפלטפורמה, שמציעה לייטהאוס, מאבטחת את זהויות המשתמשים והנתונים בסביבות טכנולוגיות מידע מורכבות בהן מאוחסנים חלקים גדולים של המידע העסקי בסביבת ענן, לצורך גישה ממכשירים ניידים. החברה הנרכשת היא חברה בת של שותפה עסקית ותיקה של יבמ, Lighthouse Computer Services. לא פורסם סכום הרכישה.

הרכישה הנוכחית באה בסמוך מאד להשלמת רכישת CrossIdeas הפרטית, (עליה דיווחנו בשבוע שעבר - כאן), שמספקת תוכנת אבטחה ושליטה בגישת משתמשים ליישומים ולמידע במערכות הפועלות באתר המשתמש ובמערכות ענן כאחד. CrossIdeas משלבת מערכות שליטה מונחות שיקולים עסקיים יחד עם יכולות ניתוח אנליטי, שמציעות למשתמשים שליטה טובה יותר בתהליכי אבטחת הארגון. שילוב עסקי של לייטהאוס עם CrossIdeas ועם כלי ניהול הזהויות והרשאות הגישה של יבמ עצמה יאפשר מעתה ליבמ להציע חבילה שלמה של תוכנת אבטחה ושירותים להגנת זהויות המשתמשים וניהולן.

השליטה על גישה לנתונים הופכת מורכבת יותר בעולם הדיגיטלי, שבו נאבקות חברות להגן על המידע החיוני להן ובכלל זה זהויות עובדים ולקוחות, שמאוחסנים מחוץ לתחומים המסורתיים של הארגון. במקום לנהל נקודת גישה וכניסה בודדת למידע זה חייב כיום העסק להיות בעל יכולת לאמת את זהות המשתמשים הניגשים למערכות הארגוניות, לנתונים ולרשתות ולוודא את תקפות הרשאתם לגשת אל כל נתון ואל כל מערכת. רמת המורכבות גדולה אף יותר לנוכח השימוש הנרחב במכשירים ניידים מסוגים שונים כנקודות קצה, שניגשות למערכת המידע ולנתונים הארגוניים. בנסיבות אלו, הפך ניהול זהויות המשתמשים וניהול הגישה לנתונים לקו ההגנה הראשון בהתמודדות למניעת זליגת מידע.

לייטהאוס, שפועלת ברוד איילנד, פיתחה פתרון ניהול זהויות העתיד להשתלב עתה בחבילת שירותי האבטחה המנוהלים, שמציעה IBM. לקוחות יוכלו להפעיל ולהשתמש בשירות החדש מתוך סביבת ענן מאובטחת, תוך חיסכון בעלויות והאצת תהליכי ההקמה של סביבות טכנולוגיות מידע הן ברמת מרכז עיבוד הנתונים והן בענן או בסביבה היברידית.

עסקת הרכישה מחזקת את מעמדה של יבמ בתחום האבטחה הארגוני. בעשור האחרון ביצעה יבמ למעלה מתריסר רכישות בעולם האבטחה וכיום היא מעסיקה בפעילות זו יותר מ-6,000 חוקרים ומפתחים ב-25 מעבדות מתמחות ברחבי העולם (גם בישראל).
 



 
 
Bookmark and Share