Telecom News - HappySale-Your Friendly Marketplace-אפליקציה חינם לצעירים לצרכנות

HappySale-Your Friendly Marketplace-אפליקציה חינם לצעירים לצרכנות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> HappySale-Your Friendly Marketplace-אפליקציה חינם לצעירים לצרכנות
מאת: מערכת Telecom News
12/08/14,  20:45
מטרת / הייעוד של התוכנה: הקנייה למשתמשים צעירים של יכולת לצרכנות נבונה ,תוך כדי מתן דגש על הנושא האקולוגי (מחזור), כמו כן, מיומנויות ניהול, מסחר ומשא ומתן בסביבה בטוחה.
שם התוכנה: HappySale - Your Friendly Marketplace של הסטארטאפ הישראלי HappySale
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת לבני נוער וצעירים ללמוד איך להתנהל כלכלית ולהרוויח כסף בעזרת מכירה אונליין של חפצים שכבר אינם רצויים בבית. התפסיה העסקית-סביבתית-חברתית באפליקציה מבטיחה סביבה בטוחה לבני הנוער והעצמה לנפש היזם הצעיר. האפליקציה היא למעשה שוק מקוון למכירת מוצרים, ששם דגם על הליך מכירה קל ופשוט.
יצירת מכירה ב-­HappySale נמשכת פחות מחצי דקה:
מצלמים את המוצר ומכניסים את שמו. האפליקציה מחפשת באופן אוטומטי את המוצר ומביאה מהרשת את המידע עליו. כך, למשל, אם תרצו למכור לפטופ ישן, לא תצטרכו להכניס את כל המפרט שלו אלא רק את הדגם. המידע יתמלא באופן אוטומטי. לאחר מכן האפליקציה תמליץ על מחיר שבו כדאי לפרסם את המכירה, ולבסוף תבחרו היכן אתם רוצים לפרסם אותה: פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס או קבוצות פייסבוק ספציפיות המיועדות למכירות בנושאים שונים.

האפליקציה מספקת לצעירים אפשרות להרוויח דמי כיס בצורה חדשה: הם יכולים למכור חפצים שהוריהם לא צריכים באפליקציה.

מסך HappySale
 

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share