Telecom News - וויזקום תקשורת רכשה את פעילות גיל אינטרנשיונל מערכות בע"מ

וויזקום תקשורת רכשה את פעילות גיל אינטרנשיונל מערכות בע"מ

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> וויזקום תקשורת רכשה את פעילות גיל אינטרנשיונל מערכות בע"מ
עולם טלפוניית IP  לארגונים ולעסקים בישראל עובר שינויים מהירים. החידוש האחרון: התחזקות חברת וויזקום תקשורת (WiseCom), שייצרה ושיווקה את קו מוצרי "כוכב" של טלרד וכיום מייצרת ומשווקת את קו ה-VegaIP של טלרד. זו רכישה שלישית של וויזקום. 
מאת: מערכת Telecom News, 18.8.14, 19:00כורש אברהמי

חברת וויזקום תקשורת (WiseCom) מפתח-תקווה, בניהולו של כורש אברהמי (בתמונה) מבצעת רכישה שלישית בתחום טלפוניית ה-IP. ב-2009 רכשה את קו מוצרי "כוכב" של טלרד, ב-2010 רכשה את "גג תקשורת" וכעת וויזקום רוכשת את "גיל אינטרנשיונל מערכות". ראיון מקיף, שביצענו עם מנכ"ל החברה לאחר הרכישות הקודמות, נמצא - כאן

כורש אברהמי, (בתמונה), מנכ"ל WiseCom: "אני שמח לדווח כי וויזקום תקשורת רכשה את הפעילות של חברת 'גיל אינטרנשיונל מערכות' ובימים אלה הושלם תהליך מיזוגה בוויזקום תקשורתחברת 'גיל אינטרנשיונל מערכות' פועלת בישראל כבר שנים רבות וסיפקה לארגונים וחברות פתרונות תקשורת מתקדמים ומגוונים.

לחברה מאות רבות של לקוחות בישראל הפזורים בכל מגזרי המשק. כחלק מהליך הרכישה, נקלטו עובדיה של חברת
' 'גיל אינטרנשיונל מערכות' בחברת וויזקום תקשורת והם יהוו תוספת חשובה לתשתית הטכנולוגית והאנושית בחברה.

וויזקום תקשורת מתכננת להרחיב ולהשביח את פעילותה המסורתית של 'גיל אינטרנשיונל מערכות' בתחום מערכות HYBREXתוך הקניית ערכים מוספים, טכנולוגיים ושיווקיים, לפעילות האמורה. מערכות HYBREX מצטרפות ומשתלבות במשפחת מוצרי VegaIP ומשפחת מוצרי כוכב, שמשווקות ונתמכות ע"י וויזקום תקשורת זה מכבר ומשרתות עסקים וחברות רבות בכל רחבי הארץ.
 
כאמור, רכישה זו נועדה להרחיב ולחזק את בסיס פעילותה של וויזקום תקשורת. כל זאת, במטרה להשביח ולשדרג את איכות השירות, שאנו מעניקים לארגונים, כמו גם להרחיב את סל המוצרים והשירותים, שיוצע מעתה על ידינו לעסקים.
  
אין בליבי ספק, שבמהלך זה טמונה בשורה של שדרוג היכולות מחד ושיפור הקשר בכל הרמות מאידך בין כל עסק בישראל ובעולם ובין וויזקום תקשורת".
וויזקום תקשורת



 
 
Bookmark and Share