Telecom News - הוכרזה תחרות האקתון מטעם בנק לאומי וענקית התוכנה Salesforce

הוכרזה תחרות האקתון מטעם בנק לאומי וענקית התוכנה Salesforce

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הוכרזה תחרות האקתון מטעם בנק לאומי וענקית התוכנה Salesforce
הוכרזה תחרות האקתון מטעם בנק לאומי וענקית התוכנה Salesforce
מאת: מערכת Telecom News, 20.8.14, 11:22 רקפת עמינח
 
לראשונה במערכת הבנקאות בישראל: "לאומי האקתון" - לאומי ו-Salesforce יקיימו תחרות בת יומיים באוקטובר 2014 במהלכה יפתחו המשתתפים אפליקציות הקשורות לעולם התוכן הבנקאי, תוך גישה לסביבת פיתוח ולממשקי תכנות אפליקציות (API) של שירותי הבנק.
 
בנק לאומי וחברת הבת שלו, לאומיטק, בשיתוף חברת התוכנה הגלובלית Salesforce וחברת BeMyApp, יערכו לראשונה במערכת הבנקאות בישראל תחרות האקתון, במסגרתה יתכנסו עשרות יזמים, מפתחים, מתכנתים ומעצבים מכל רחבי הארץ למשך 36 שעות רצופות, במהלכן יעלו רעיונות ויפתחו אפליקציות חדשניות ופורצות דרך בתחום הבנקאות, תוך גישה לסביבת הפיתוח של לאומי ולממשקי תכנות אפליקציות (API) של שירותי בנקאות נבחרים, שלאומי חושף באמצעות פלטפורמת Salesforce.
 
האפליקציות תתמקדנה ב-6 נושאים מרכזיים המאתגרים כיום את עולם הבנקאות:
שיפור חוויית המשתמש.
תשלומים מקוונים.
שימוש במדיה חברתית.
אפליקציות לקידום עסקים קטנים ובינוניים.
משחוק .(Gamification)
האינטרנט של הדברים (IoT).  

בתום התחרות תוכרז האפליקצייה הזוכה, שתזכה את הצוות המפתח ב-50,000 ₪. התחרות תיערך ב 22-23 באוקטובר בגני התערוכה, תל אביב.
 
כיצד זה עובד?
לתחרות יכולים להירשם כ-100-150 משתתפים: מפתחים, מתכנתים, מעצבים ויזמים - כל מי שיש לו רעיון לאפליקציה חדשנית בתחום הבנקאות. התחרות תחל באירוע הזנקה, במהלכו כל משתתף, או צוות, יציג במשך דקה אחת בלבד את הרעיון שלו בפני שאר המשתתפים וצוות השופטים. לאחר מכן, המשתתפים יתחלקו לצוותים קטנים ויחלו במרתון פיתוח האפליקציה בן 36 שעות רצופות, במהלכו ינסו לפתח את הרעיונות שהועלו לאפליקציות חדשניות בתחום הבנקאות.
 
לצורך כך, בנק לאומי וחברת  Salesforce יעמידו לרשות המפתחים גישה ישירה, מרחוק, לסביבת וממשקי הפיתוח שלהן (API). כך, שיהיו להם את כל הכלים הדרושים כדי לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בפרק זמן קצר.
 
ניתן יהיה לפתח במרבית שפות הקוד הנפוצות. במהלך המרתון יינתן ליווי  צמוד של מומחי הפיתוח הטכנולגי והעסקי של לאומי, שישמשו כמנטורים של הצוותים.
 
בתום המרתון יציג כל צוות במשך 5 דקות (pitch) את המוצר המוגמר שלו בפני חבר שופטים מקצועי, שיורכב מבכירי הנהלת בנק לאומי, משקיעים בולטים בתחום הפינטק (טכנולוגיה פיננסית) ו-Salesforce.
 
פרס של 50,000 ₪ יוענק לצוות, שיפתח את האפליקציה המנצחת. כמו כן, לאומי יסייע לצוות ביצירת קשרים עסקיים לקידום פעילותם עם גופים פיננסיים מובילים בארץ בחו"ל. הצוות, שיגיע למקום השני, יזכה ב-3שלושה מחשבים ניידים מדגם MacBook Air והצוות, שיגיע למקום השלישי, יזכה ב-3 טאבלטים מדגם Nexus 7.
 
רקפת רוסק עמינח, (בתמונה), מנכ"לית לאומי: "הרעיון בבסיס יצירת תחרות האקתון ייעודית למערכת הבנקאות הוא תולדה של השת"פ האסרטגי בין קבוצת לאומי ל-Salesforce. ההאקתון יביא להעלאת רעיונות יצירתיים ופיתוח אפליקציות חדשניות לענף הבנקאות, שתיתנה ספציפי לצרכי הלקוחות ותסייענה בשיפור חווית הלקוח. אנו גאים להיות הבנק הישראלי הראשון שמקיים האקתון".
 
דני ירושלמי, ראש חטיבת לאומי טכנולוגיות: "כיום, כל פיתוח האפליקציות מבוצע בתוך הבנק, כאשר אנו מנסים להעריך מהם אותם נושאים, שיעניינו את הלקוחות. יחד עם זאת, אנו תרים כל הזמן אחר פיתוחים טכנולוגיים חדישים, שישפרו את חוויית הלקוח. מדובר במגמה כלל עולמית של שיתוף גורמים חיצוניים בתהליך הפיתוח הטכנולוגי. בדרך זו ניתן לחשוף את הלקוחות למגוון רחב יותר של שירותיםבפרק זמן קצר יותר ובעלויות פיתוח נמוכות יותר".
 
לפרטים נוספים והרשמה אנא כנסו לאתר: hackleumi.bemyapp.com
 
 
פרסים
 

 



 
 
Bookmark and Share