Telecom News - פרטנר הכריזה על אפליקציה My Finder לאזעקת עזרה ואיתור מכשיר שאבד

פרטנר הכריזה על אפליקציה My Finder לאזעקת עזרה ואיתור מכשיר שאבד

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> פרטנר הכריזה על אפליקציה My Finder לאזעקת עזרה ואיתור מכשיר שאבד
פרטנר הכריזה על אפליקציהMy Finder  לאזעקת עזרה במצוקה ואיתור מכשיר שאבד
מאת: מערכת Telecom News, 20.8.14, 14:33עזרה במצוקה

לחצן מצוקה מאפשר בעת צרה או לחץ לשגר הודעת SMS עם מיקום השולח. עם הורדת האפליקציה ניתן למקם את הלחצן על המסך הראשי של המכשיר. כרגע מושק השירות עבור מכשירי אנדרואיד.
 
My finder היא אפליקציה המספקת לחצן התראה, שבלחיצה עליו נשלחת הודעת SMS לעד 3 אנשי קשר, שהוגדרו מראש, שמודיעה על מצב חירום ועל מיקומו המדויק של המנוי. השירות מאפשר לאתר ולהגיע במהירות לאנשים, שאיבדו את דרכם, נקלעו למצבים מפחידים או נפגעו בעודם נמצאים במקום, שאיש אינו מבחין בהם.

My finder מאפשר גם לאתר את המכשיר בעת אובדן או גניבה, לקבל מיקום מדויק, לחסום אותו לשיחות יוצאות, לאפס אותו ועוד, באמצעות האפליקציה או מוקד אנושי.

השירות נועד ללקוחות, שלא מוצאים את מכשירם, שמו אותם על השתק וכו', או לחילופין איבדו את המכשיר. השירות מאפשר לבצע מגוון של פעולות מרחוק כמו: ביטול מצב השתק, השמעת קול, חסימת שיחות, נעילת המכשיר, שליחת מיקום המכשיר במייל או ב-SMS, צילום הסביבה בה נמצא המכשיר, נעילת מכשיר וביטול נעילה ואיפוס המכשיר להגדרות יצרן.  הפעולות הללו ניתנות לביצוע באופן עצמאי באמצעות אתר האינטרנט ו/או מוקד ייעודי הפועל 24 שעות ביממה בימי עסקים ומתופעל ע"י חברת וובנט. 
      
איך מפעילים את השירות?                                                                                                                        
הלקוח מוריד אפליקציה ויוצר חשבון אישי דרך אתר אינטרנט ייעודי  myfinder.co.il באמצעותו הוא יכול להפעיל שורה של פונקציות מרחוק לגבי המכשיר.

לחצן מצוקה:                                                                                                                                            
מופעל במקרים של לחיצה על כפתור widget (כפתור וירטואלי על מסך המכשיר) וגם בחיוג  למספרי החירום 100, 101, 102. ההודעה נשלחת לאנשי הקשר, שהגדיר המנוי (עד 3 אנשים). אנשי הקשר מקבלים SMS: "ישראל ישראלי (שם המנוי על השירות) מודיע על מצב חירום. אני נמצא בכתובת: מצורף לינק של googlemap".

איתור המכשיר:                                                                                                                                      
 מאפשר לנעול את המכשיר מרחוק, לבטל את הנעילה, להשמיע קול, לבטל מצב השתקה, לאפס את המכשיר, לשלוח מיקום במייל או ב-SMS, הפעלת איתור מקום, הצגת מיקומים מהיממה האחרונה, צילום סביבה וחסימת שיחות.
בנוסף, ניתן לבצע את כל הפעולות גם דרך מוקד ייעודי אנושי, הזמין 24 שעות ביממה (בימי עסקים).

מחיר השירות:
  • 5.90 ש"ח לחודש. חודש ראשון התנסות בשירות ללא תשלום.
  • 1.90 ש"ח לחודש ללקוחות בעלי שירות My Box או למצטרפים חדשים לשירות.
השירות תומך במערכת הפעלה מסוג אנדרואיד ובקרוב ייתמך גם במערכת הפעלה שלiOS .

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק, תוכן ומנועי צמיחה של פרטנר:" שקט נפשי הוא אחד מהצרכים הבסיסיים. כחלק מניטור של צרכי הלקוחות, השקנו לחצן מצוקה המיועד לקהל מגוון. Myfinder הוא שירות הנותן מענה לצורך, שעולה מכל קשת הגילאים. כל לקוח ילד, צעיר או מבוגר, בעת צרה או מצוקה יכול לשדר אות למקורביו באמצעות לחיצה על כפתור ייעודי, ששולח באופן מידי הודעה, שהוא נמצא במצב חירום ומציין את מיקומו המדויק. השירות יאפשר בנוסף לאתר במהירות את המכשיר במקרה שאינו נמצא בהישג יד, מכל סיבה שהיא, ע"י הפעלה מרחוק באמצעות אתר האינטרנט או מוקד ייעודי".
 
My Finder



 
 
Bookmark and Share