Telecom News - FeeX הישראלית – רובין הוד של העמלות השלימה סבב גיוס של 6.5 מיליון $

FeeX הישראלית – רובין הוד של העמלות השלימה סבב גיוס של 6.5 מיליון $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> FeeX הישראלית – רובין הוד של העמלות השלימה סבב גיוס של 6.5 מיליון $
FeeX הישראלית – רובין הוד של העמלות השלימה סבב גיוס של 6.5 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 21.8.14, 14:55יואב צוריאל
 
הגיוס נועד להמשך הרחבת השירותים מעבר לחסכון הפנסיוני לתחומי הבנקאות, כרטיסי האשראי, המשכנתאות ועוד בארץ ובארה"ב. החברה השיקה שירותים המכסים את כלל מכשירי החסכון וההשקעה הפנסיוניים בשוק האמריקאי.
 
FeeX, רובין הוד של העמלות, אתר חינמי המסייע לצרכן להפחית את דמי הניהול שלו בגופים הפיננסיים, הודיע היום על השלמת סבב גיוס B של 6.5 מיליון דולרים בהובלת קרן ההשקעות הורייזן ונצ'רס ובהשתתפות קרן בלאמברג קפיטל, שהשקיעה בחברה גם בסבב A. גיוס זה מביא את החברה לסך הכל גיוסים של 9.6 מיליון דולרים. בנוסף, החודש הושלם פיתוח שירותיה לצרכנים לכלל מוצרי החסכון הפנסיוני הקיימים בארה"ב.
 
FeeX אוספת מידע ממשתמשים בנוגע לעמלות שהם משלמים על המוצרים בקרן הפנסיה, קופת הגמל וקרן ההשתלמות, מנתחת אותו, מראה לצרכן מה מצבו ביחס לאחרים בעלי מאפיינים פיננסיים דומים ומספקת מידע מעשי כיצד לשפר את מצבו. שירותי FeeX מוצעים כיום לחוסכים בישראל ובארה"ב.
 
FeeX, שהשיקה את שירותיה בארה"ב בחודש מרץ האחרון כפי שדיווחנו - כאן, (היא מונה כ-30 אנשי צוות במשרדים בהרצליה ובניו יורק), הרחיבה אותם באחרונה והחל מאוגוסט היא מכסה את כל מוצרי החסכון וההשקעה הפנסיוניים הקיימים בשוק האמריקאי, כגון: IRA, ,401(k) 403(b) ו-457, כולל מידע על מגוון העמלות הנסתרות בחסכון הפנסיוני. עד כה זיהתהFeeX  חסכון פוטנציאלי של 277 מיליון דולרים בקרב מעל ל-60,000 משתמשיה והיא משגיחה על נכסים בהיקף כולל של מיליארד דולרים.

מסך FEEX
 
מייסדי FeeX הם: אורי לוין, יו"ר, יזם Waze, אייל הלחמי, סמנכ"ל פיתוח טכנולוגיות (CTO), דוד וייס, סמנכ"ל מוצר, יואב צוראל, מנכ"ל.
 
יואב צוראל, (בתמונה): "אנשים משלמים לפחות שליש מהחסכון שלהם בדמי ניהול במהלך הקריירה. FeeX היא החברה היחידה העומדת לצידו של הצרכן ומסייעת לו להילחם בעמלות הנסתרות, כשהיא מקפידה על שירותי חינמי, אובייקטיבי ובלתי תלוי. סבב גיוס זה יסייע ל-FeeX להרחיב את השירותים שהחברה מציעה בתחום החסכון הפנסיוני, לחשיפת עמלות במוצרים נוספים  בתחומי הבנקאות, כרטיסי האשראי, המשכנתאות ועוד".
 
ג'ייסון וונג, דירקטור בקרן הורייזן ונצ'רס: "FeeX פיתחה פתרון אובייקטיבי המשבש את הא-סימטריה במידע, שמונעת מצרכנים רגילים להבין את העלויות האמיתיות של השקעותיהם. החזון של FeeX נועז עוד יותר והוא כוונתה ליצור דמוקרטיזציה ולהפיג את המסתורין סביב המידע הפיננסי, תוך חשיפת כלל העמלות המונעות מאיתנו ליצור את העתיד הפיננסי הטוב ביותר האפשרי".
 
דייויד ג'יי. בלאמברג, דירקטור ב-FeeX ושותף מנהל של קרן בלאמברג קפיטל:  "FeeX היא גוף מהפכני הרותם את חוכמת ההמונים כדי לעזור לצרכנים לקבל ערך טוב יותר מהגופים הפיננסיים. שווקים פועלים טוב יותר כשהמידע זורם בשקיפות ובהירות. כך, שאנו סבורים, ש-FeeX מביאה שיפור ניכר עבור השווקים הפיננסיים עבור צרכנים ועסקים כאחד".

FEEX
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share