Telecom News - קנס נוסף על הוט (על חברת הבת הוט מובייל), הפעם רק 44 אלף ש"ח

קנס נוסף על הוט (על חברת הבת הוט מובייל), הפעם רק 44 אלף ש"ח

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> קנס נוסף על הוט (על חברת הבת הוט מובייל), הפעם רק 44 אלף ש"ח
כנראה כדי לאזן בין חברות התקשורת, גם הוט מובייל מקבלת היום קנס של 44 אלף ש"ח בגלל תשלום, שגבתה שלא כדין ממנויים, שהתקשרו למוקדי הפניות הטלפוני לשירות תקלות - התקשרות, שעל פי הנוהל, צריכה להיות ללא תשלום.
מאת: מערכת Telecom News, 24.8.14, 13:30
הוט מובייל

אחרי הקנסות' שהוטלו על גולן טלקום, על סלקום ונטוויז'ן, סלקום ובזק בינלאומיהוט (קנס של מועצת הכבלים והלוויין) ועוד, הגיע היום התור של הוט מובייל. משרד התקשורת פרסם כאן, שהמשרד החליט להטיל עיצום כספי על חברת הוט מובייל בגין תשלום, שגבתה שלא כדין ממנויים, שהתקשרו למוקדי הפניות הטלפוני לשירות תקלות - התקשרות, שעל פי הנוהל, צריכה להיות ללא תשלום.

בשל כך, ובהתאם למדיניות שר התקשורת, גלעד ארדן והנחייתו ליישם משטר אפקטיבי של אכיפה, החליט משרד התקשורת להטיל עיצום כספי על חברת הוט מובייל בסכום של 44,420 ש"ח. זאת, בהתאם לכללי האכיפה הקיימים בחוק התקשורת.

בעקבות פעולת הפיקוח, שביצע המשרד בנושא, החזירה הוט מובייל למנוייה את התשלום, שנגבה מהם שלא כדין, על סך של 16,000 ש"ח.


משרד התקשורת מוסר בהודעתו, שהוא ימשיך לפקח ולאכוף את ציות חברות התקשורת להוראות הרישיון והחוק במטרה, שציבור הצרכנים יקבל את מלוא זכויותיו.

תגובת חברת הוט: "מדובר בטעות טכנית, שנעשתה בתום לב ותוקנה באופן מיידי. עם היוודע הטעות החברה פעלה באופן מידי על מנת לזכות את כל הלקוחות". 

שורה תחתונה: אם הוט תיקנה לבד את הטעות והחזירה את הכסף - בשביל מה צריך להטיל עליה קנס? זה לא ברור... למי שהספיק לשכוח: 
שר התקשורת, גלעד ארדן, שהוא מפר חוק סידרתי (וגם מאיים סדרתי על עיתונאים), נטפל לחברות התקשורת במטרה להפחיד אותן. כל פעם הוא בוחר קרבן אחר, מסיבה שטותית אחרת. כך, שכל שוק התקשורת יפחד מהדיקטטור. ככה זה בדיוק עובד.
 
קנס



 
 
Bookmark and Share