Telecom News - סמסונג משיקה בישראל את פלטפורמת המובייל המאובטחת KNOX 2.0

סמסונג משיקה בישראל את פלטפורמת המובייל המאובטחת KNOX 2.0

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סמסונג משיקה בישראל את פלטפורמת המובייל המאובטחת KNOX 2.0
סמסונג משיקה בישראל את פלטפורמת המובייל המאובטחת KNOX 2.0
מאת: מערכת Telecom News, 24.8.14, 13:54מכשירי סלולר

מדובר בפלטפורמת מובייל מאובטחת ומקיפה, שנועדה לספק למשתמשים ארגוניים הגנה מתקדמת לנתונים ופרטיות.
 
סמסונג אלקטרוניקס הכריזה היום על השקת סדרת מוצרי אבטחת המידע למובייל ה- KNOX 2.0 וה-EMM בישראל. מדובר בפלטפורמת מובייל מאובטחת ומקיפה, שנועדה לספק למשתמשים ארגוניים הגנה מתקדמת לנתונים ופרטיות. הפלטפורמה מספקת מענה למחלקות מחשוב המחפשות את הביטחון והנוחות כאשר הן מיישמות אסטרטגיה של שימוש בהתקנים אישיים בארגון (Bring Your Own Device – BYOD).
 
פלטפורמת KNOX היא קו מוצרים ושירותים, שנועדו לספק את צורכי הניידות הארגונית המתפתחים במהירות של הלקוחות. המוצר המקורי, שהושק ב-2013, Samsung KNOX - פלטפורמת אבטחה, שעיקרה ה-CONTAINER והיישומים המתלווים אליו קיבל כעת שם חדש: KNOX Workspace. פלטפורמת KNOX 2.0 כוללת את KNOX Workspace , EMM,Marketplace ו-Customization.
 
KNOX Workspace זמינה כעת במכשירי סמסונג גלקסי 5S, נוט 3 ובמגוון מכשירים נוספים. יכולות ה-MDM (ניהול התקן נייד), ששימשו בעבר את KNOX 1.0 תואמות לחלוטין ל-KNOX 2.0. משתמשי Workspace של KNOX 1.0 ינוידו אוטומטית ל-KNOX 2.0 בעת שדרוג מערכת ההפעלה.
 
גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז, סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "כניסתה של סמסונג לעולם אבטחת המידע וניהול מכשירי הסלולר היא פריצת דרך משמעותית בתחום. עד לאחרונה, השחקניות המרכזיות בתחום היו חברות אבטחת מידע. אולם, אין ספק, שליצרן החומרה קיים יתרון משמעותי הודות ליכולת חזקה ומקיפה יותר בניהול מכשירי הסלולר. כהוכחה, ה- Knoxהוא המוצר היחיד בתחום, שקיבל את האישורים וה-certificates של ה-DOD- Department Of Defense האמריקאי ועל כן נמצא היום בפריסה מלאה ב-"FBI.
 
 
תכונות חדשות ומתקדמות של פלטפורמת KNOX 2.0 כוללות:
 
אבטחה ברמה הגבוהה ביותר לפלטפורמת הליבה: כחלק מהשגת המעמד של פלטפורמת האנדרואיד הבטוחה ביותר, KNOX Workspace מציעה סדרה של שיפורי אבטחה ברמת הליבה, כדי להגן טוב יותר על שלמות ההתקנים, מהליבה (kernel) ועד לאפליקציות. התכונות המשודרגות כוללות ניהול תעודות עם הגנת TrustZone, KNOX Key Store, הגנה בזמן אמת לשלמות המערכת,((TrustZone-Protected ODE, אימות זהות ביומטרי חד-חד ערכי והמסגרת הגנרית המשופרת של KNOX.
 
חוויית משתמש משופרת: KNOX Workspace מספקת חוויית שימוש משופרת, תכונות חדשות ל-CONTAINER וגישה גמישה יותר לפריסה ארגונית:
 
ה-CONTAINER של KNOX מספק למשתמשים תמיכה בכל אפליקציות האנדרואיד מחנות גוגל פליי, מה שמבטל את הצורך במעבר דרך תהליך "עיטוף האפליקציה" בהורדת אפליקציות מצד שלישי.
 
הKnox Container- תומך מוצרי ניהול צד צד שלישי (3rd party) ומתאפשרת בקרת מדיניות טובה יותר בהשוואה ל-Native SE for Android ויכולת בחירה למשתמש או למנהל המחשוב ב-CONTAINER המועדף.
 
אופצית פיצול חיובים (Split Billing) של חברות תקשורת המאפשר הפרדה בין חיובים על אפליקציות לשימוש אישי לבין אפליקציות מקצועיות וחיוב החברה בכל השימושים הארגוניים.
 
תוכנת לקוח אוניברסלית לניהול התקנים ניידים (MDM) ומבואה ארגונית (Samsung Enterprise Gateway - SEG) הופכים את תהליך צירוף המשתמשים לפשוט מתמיד. זאת, שמאחר שפרופיל המשתמש רשום ב-SEG מראש באמצעות שרתי ה-MDM.
 
אקוסיסטם מתרחב: בנוסף לתכונות הליבה של ,KNOX 2.0 שמספקת KNOX Workspace, המשתמשים ייהנו מגישה ל2- שירותים חדשים מבוססי ענן, KNOX EMM ו-KNOX Marketplace ומשירות התאמה אישית הקרוי KNOX Customization. שירותים אלה מרחיבים את בסיס הלקוחות של KNOX 2.0 הודות למתן מענה ספציפי לעסקים קטנים ובינוניים.
 
ה-KNOX EMM מספק ניהול מבוסס ענן להתקנים ניידים וניהול זהויות וגישה (SSO + Directory Service) עם מערך עשיר של כללי מדיניות המאפשרים ליישם את הנחיות החברה.
 
ה-KNOX Marketplace היא חנות המציעה לעסקים קטנים ובינוניים למצוא, לקנות ולהשתמש באפליקציות ארגוניות מהענן בסביבה מאוחדת.
 
ה- KNOX Customization מציעה דרך חדשנית ליצירת פתרונות B2B מותאמים בעזרת ערכת פיתוח (SDK) או Binary to Systems Integrators .
    
המוצר יושק בישראל ע"י חברת TMG  המספקת פתרונות, ייעוץ, שירות, ליווי טכנולוגי ופיתוח יישומים למערכות תקשורת ניידות ולכלל מערכות ההפעלה לטלפונים חכמים.
 
דרור אברהם, מנכ"ל ובעלים חברת TMG: "אנו גאים לקחת חלק בתפיסת העולם היחודית של סמסונג בפתרון אבטחת המידע לעולם המובייל. כחברה ותיקה בתחום המובייל הארגוני ראינו את סמסונג כמובילה גם בתחום אבטחת המידע הארגוני הנייד ורק טבעי, שתמשיך לקדם את המוצר והיכולות שלו, שכבר היום נחשב למוביל ואיכותי".
 
 
 



 
 
Bookmark and Share