Telecom News - בלאט לפידות בתנופת גידול - מגייסת ומרחיבה את מצבת העובדים ב- 20%

בלאט לפידות בתנופת גידול - מגייסת ומרחיבה את מצבת העובדים ב- 20%

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> בלאט לפידות בתנופת גידול - מגייסת ומרחיבה את מצבת העובדים ב- 20%
בלאט לפידות בתנופת גידול - מגייסת ומרחיבה את מצבת העובדים ב- 20%
מאת: מערכת Telecom News 24.8.14, 14:31רונית ליניק

בלאט לפידות, הנציגה והשותפה של Salesforce בישראל, מרחיבה את מצבת העובדים בשל גידול בביקושים לפרויקטי Salesforce ועליה משמעותית במספר הלקוחות.

קבוצת בלאט לפידות, שותפת הזהב של Salesforce ונציגתה הרשמית  בישראל המתמחית במתן שירותי ייעוץ, ישום פתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ופיתוח על פלטפורמת force.com, החלה כבר בתהליך גיוס לפני מספר חודשים, כאשר בימים אלו ממשיכה החברה בגיוסים בתחומי הפיתוח, בדיקת איכות ויישום Salesforce.

בלאט לפידות, שסיימה את שנת 2013 עם כ-150 פרויקטי Salesforce, צפויה לסיים את שנת 2014 עם כ-220 פרויקטים, עליה של 46%. החברה, בעלת התמחות ייחודית בשוק האנטרפרייז ומתודולוגיה ייחודית לשוק ה- SMB, מדווחת על עליה משמעותית באימוץ פלטפורמת Salesforce בתעשיות מדיה, הייטק, בנקאות, טלקומוניקציה ועוד. החל מתחילת השנה הצטרפו לרשימת לקוחות החברה כ-50 לקוחות חדשים.

רונית ליניק, (בתמונה), מנכ"לית בלאט-לפידות: "ישראל נמצאת בעיצומה של תנופה משמעותית באימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן בארגונים בכל סדרי הגודל בישראל, כשהמובילה בהן היא פלטפורמת Salesforce, שמתאפיינת בתהליך הטמעה מהיר ו-ROI גבוה. אנו מרחיבים את שורותינו על מנת להיענות לדרישה הגוברת ולהמשיך ולספק ערך מוסף ויתרון תחרותי ללקוחותינו, דרך מתודולוגית ההטמעה הייחודית שלנו".

לפרטים נוספים: http://www.blat-lapidot.com
 
 
גיוס עובדים
 


 



 
 
Bookmark and Share