Telecom News - Uber האמריקאית משיקה שירות הזמנת מוניות בארץ כתחרות לגט טקסי

Uber האמריקאית משיקה שירות הזמנת מוניות בארץ כתחרות לגט טקסי

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> Uber האמריקאית משיקה שירות הזמנת מוניות בארץ כתחרות לגט טקסי
Uber האמריקאית משיקה שירות הזמנת מוניות בארץ כתחרות לגט טקסי
מאת: מערכת Telecom News, 25.8.14, 13:22אובר

אובר תפעיל ממחר (26.8.14)  את השירות שלה UberTaxi. אולם, אם לא יינתן לה אישור להפעיל את השירות שלה  UberX המיועד להפיכת נהגים פרטיים למעין נהגי מוניות המקבלים תשלום עבור הסעת אנשים, היא תעזוב כנראה את הארץ.

אובר האמריקאית תשיק מחר (26.8.14) את השירות שלה UberTaxi להזמנת מוניות באפליקציה שלה בחינם לאנדרואיד, לאייפון ולווינדוס פון התומכת בשפה העברית.

אובר תאפשר לנהגים העובדים איתה לעבוד גם עם גט טקסי והיא מפעילה סדנאות לנהגים ב-SOSA בתל אביב.

כדי למשוך את הנהגים אליה היא לא תגבה מהנהגים בשלב זה עמלות, שאותם היא גובה בכל הערים האחרות בעולם בהן היא פועלת. היא גם הודיעה, שכרגע היא תתן 20% הנחה למזמינים כאשר הנהגים יקבלו את מלוא המחיר.

השירות יחל בתל אביב ומתוכנן להתפשט לערים נוספות ברחבי הארץ. יש כבר עשרות נהגים שיתחילו מחר לעבוד איתה.

אובר אמורה לדון עם משרד התחבורה לגבי הרגולציות והמכשולים הניצבים בדרכה לגבי השירות החשוב ביותר שלה  - UberX, שמאפשר לנהגים פרטיים להפוך למעין נהגי מוניות ולהסיע אנשים תמורת תשלום, שירות שעדין לא ניתן אישור להפעילו. אם לא יתקבל אישור כזה, יתכן ואובר תעזוב את ישראל.
 
עדכון 26.8.14, 13:58: גט טקסי לא מוכנה לקבל את התחרות. היא סגרה היום ללא כל התראה חשבונות של נהגים, שעברו לעבוד גם עם אובר. כ-150 נהגים זומנו לשימוע. גט טקסי מתנגדת לעבודה במקביל באובר של נהגים הרשומים אצלה.

עדכון 11.11.14, 13:33: Uber תתחיל להפעיל בארץ את שירות UberX בת"א בחינם כניסוי  מיום חמישי 13.11.14 בשעה 20:00 עד יום שבת 15.11.14 בשעה 20:00. כל בעל רכב יכול להיות מונית ולהסיע אנשים גם אם אין לו רישיון לאחר שעבר הכשרה ע"י החברה. ההזמנה היא דרך האפליקציה וניתן יהיה לבחור בין השירות הרגיל של הזמנת מונית UberTaxi לבין רכב פרטי UberX. בניסוי הכל בהתנדבות.

 



 
 
Bookmark and Share