Telecom News - לראשונה בישראל לקראת פתיחת שנת הלימודים: מערכת ERP לשמירת חפצים

לראשונה בישראל לקראת פתיחת שנת הלימודים: מערכת ERP לשמירת חפצים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> לראשונה בישראל לקראת פתיחת שנת הלימודים: מערכת ERP לשמירת חפצים
לראשונה בישראל לקראת פתיחת שנת הלימודים: מערכת ERP לשמירת חפצים
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.14, 13:25אבי גוטמן

מערכת ERP פרי פיתוח של חב' קונסיסט מערכות, הותקנה בחב' לוקר-אמבין. היא כוללת יכולות ייחודיות, כולל קבלת חשבונית אלקטרונית בדוא"ל. המערכת, שמשרתת יותר מ-600 בי"ס, מושקת לקראת שנת הלימודים הקרובה.
 
קונסיסט מערכות, מקב' קונסיסט ישראל, בית תוכנה המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים בתחומי טכנולוגיית המידע, השלימה בימים אלה התקנת מערכת ERP, פרי פיתוחה, עבור חברת לוקר אמבין, שמפיצה ומספקת שירותי השכרה, ניהול ואחזקה של ציוד לשיפור סביבת הלימודים והיא חברת השכרת הלוקרים הגדולה בישראל, שמשרתת כ-1,000 מוסדות, ביניהם מעל ל-600 בתי ספר ברחבי הארץ. מערכת ה-ERP היא פרי פיתוח של מחלקת הפרויקטים בקונסיסט מערכות והיא כוללת יכולות ופיצ'רים, שהותאמו במיוחד לצרכי הלקוחות.

מערכת ה-ERP מאפשרת לנהל בצורה מרוכזת את כל נושא רכישת הלוקרים, כולל: סליקה, תפעול, רכש ולוגיסטיקה. את הלוקרים ניתן להזמין דרך מגוון של ערוצי הפצה ומכירה: סוכנים, הזמנה טלפונית, אינטרנט ו-IVR (מענה קולי ממוחשב), כאשר כולם מקושרים למערכת ה-ERP. המערכת כוללת, בין היתר, את המודלים הבאים: CRM, פיננסים, תפעול וקריאות שירות.

אבי גוטמן (בתמונה), מנהל תחום פרויקטים ותוכנה בקונסיסט מערכות: "המערכת מאפשרת קבלת חשבוניות דיגיטליות בדוא"ל או SMS, לחיסכון בנייר ושמירה על איכות הסביבה. מתן המענה לחשבוניות הדיגיטליות ולסליקה בוצע באמצעות שיתוף פעולה עם חברת רווחית.

טל שפירא, סמנכ"ל פיתוח בריווחית: "הפתרון הייחודי של ריווחית, שהוטמע בפרויקט, מאפשר סליקה באתר, הפקת חשבונית חתומה דיגיטלית באופן אוטומטי וסנכרון מיידי בהנהלת החשבונות של החברה. כך, שמנהלי החברה מעודכנים בזמן אמת גם ב-Back Office הניהולי. המערכת מוסמכת לתקן אבטחת המידע היוקרתי PCI-DSS ומתמודדת עם עשרות אלפי טרנזקציות ביום."

במסגרת התקנת המערכת, הושם דגש על יצירת חווית המשתמש עבור לקוחות החברה. לצורך כך נבנה אתר אינטרנט חדש  - כאן, שמאפשר הזמנת לוקרים בקלות ובמהירות, כמו כן, פותח מודול ייחודי המאפשר, במידה וכל הלוקרים נתפסו במתחם מסוים, כניסה לרשימת המתנה וקבלת יידוע אוטומטי עם התפנות לוקר מתאים.

יניב אברהם מנכ"ל לוקר אמבין: "תחילת שנת הלימודים היא תמיד רגע שיא מבחינת לחץ העבודה של החברה. מאחר שאנו מחויבים למתן שירות מיטבי התלוי בזמינות המערכת הממוחשבת, בחרנו בקונסיסט מערכות לביצוע הפרויקט המורכב".
 
 
לוקר



 
 
Bookmark and Share