Telecom News - CallUp תספק שירותי עדכון תוכנה מרחוק (OTA) להוט מובייל

CallUp תספק שירותי עדכון תוכנה מרחוק (OTA) להוט מובייל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> CallUp תספק שירותי עדכון תוכנה מרחוק (OTA) להוט מובייל
חברת CallUp מראש העין חתמה הסכם עם הוט מובייל להקמת מערכת SIM OTA לניהול ועדכונים מרחוק של מכשירי לקוחות הוט מובייל. השירות יאפשר להוט מובייל לספק שירותים שונים ללקוחותיה (לרבות ללקוחות עסקיים) באמצעות עדכונים מרחוק באוויר.
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.14, 19:30CallUp

חברת CallUp (חברת בת של One1) מראש העין, שהיא המתחרה הראשית של Red-Band מהוד השרון בתחום שירותי עדכון וניהול מכשירי סלולר מרחוק ובאוויר (OTA), הכריזה על חתימת הסכם עם הוט מובייל מקבוצת הוט, להקמת מערכת: SIM OTA Platform to Manage Remotely SIM Cards.

המערכת תאפשר להוט מובייל לשלוט מרחוק על הסימים של לקוחותיה ולבצע כמה פעולות מרחוק (דרך רשת הסלולר) ובכלל זה:
א. ניהול קבצים ואפליקציות של הוט מובייל ועדכונם מרחוק.
ב. הפעלת סים חדש, שינוי שיוך של סים קיים, עדכון סים וביטול סים.
ג. שירותי נדידה (Roaming).
ד. שירותים עסקיים למשל: דיווח נוכחות עובדים היישר מהמכשיר הסלולרי, דיווח ומעקב אחרי משלוחים ורכב לפי מיקומם, אבטחת מכשיר סלולר מרחוק וקביעת רמת הרשאות והשימוש של מכשירי סלולר עסקיים מרחוק. 

הפתרון מבוסס על מערכת ה-MDM - Mobile Device Management של חברת CallUp. כך, ניתן די בקלות להוסיף ולעדכן אפליקציות על מכשיר הסלולר מרחוק (אלו לא האפליקציות, שהמשתמש הוריד מחנות האפליקציות ומקבל עדכונים לגביהן מהחנות של אפל או גוגל, אלא אפליקציות של מפעיל הסלולר עצמו, או של הארגון, שאליו שייכים מכשירי הסלולר). היכולות הללו כוללות גם שליחה של התראות למשתמש - התראות תלויות מיקום, שליחת מסרונים תלויי שירות ושירותים שונים בנדידה (דוגמת Call-Back).

כ"כ, השירות מאפשר למוקד התמיכה לתקן תקלות או שגיאות של המשתמש לרבות בהגדרות המכשיר - מרחוק, בלי צורך שהמשתמש יגיע למרכז השירות של הוט מובייל עם המכשיר שלו לצורך טיפול בתקלה.
OTA



 
 
Bookmark and Share