Telecom News - שירות לעסקים למופת - נוסח סלקום

שירות לעסקים למופת - נוסח סלקום

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> שירות לעסקים למופת - נוסח סלקום
חברת אינטרספייס מנתניה נותקה לפתע בשעות הצהריים ממערכת הטלפוניה שלה (מערכת של סלקום). עד 02:00 בלילה החברה הייתה מנותקת מלקוחותיה ומכל יכולת תקשורת חיצונית. היא לא הצליחה לקבל מענה מאיש לגבי התקלה, גם אנחנו לא.
מאת: אבי וייס, 30.8.14, 19:30אינטרספייס

לעיתים רחוקות ביותר אנו מקבלים תלונות של ארגונים ועסקים על רמת הטיפול של חברות התקשורת בהן. המתלוננים בד"כ הם צרכנים ומשרד התקשורת "עושה רעש" בהתייחסות לצרכנים הפרטיים בלבד.

לכן, די הופתעתי, כשקיבלתי מהבעלים והמייסד של חברת אינטרספייס, איציק נוסצקי, מוותיקי עולם התקשורת בישראל, סיפור על 100 קווי טלפוניה, שנפלו וגרמו לשיתוק העבודה בחברה, שעובדת כמעט 24 שעות ביממה, כשהוא נשאר חסר אונים מול ספק התקשורת שלו. להערכתו, וזו הערכה בלבד, משום שלא קיבל שום מענה מסלקום, התקלה נבעה מקווי PRI המוחזקים ע"י 073, משום שבאותה עת חיבורי הסיבים האחרים של סלקום לתמסורת מול Med-1 עבדו כרגיל. 

לכן, פניתי אל סלקום בשאלה הבאה:
חברת אינטרספייס מנתניה הפנתה את תשומת ליבי לכך, שביום חמישי אחר הצהריים (ה-14 באוגוסט) נפלו כל ה-100 קווים על צירי PRI בקידומת 073 של סלקום.
לטענתה, התקלה לא תוקנה אלא אחרי חצות, אחרי כמעט חצי יום (משעה 16:00 לערך ועד אחרי חצות) של נתק מוחלט של החברה מלקוחותיה. מה תגובתכם לטענה?"

אחרי כמעט שבועיים מאז ששאלתי, הרמתי גם אני ידיים. לא הצלחתי לקבל שום מענה מסלקום. כך, לא רק אינטרספייס ניצבת בפני שאלה ללא מענה, גם אני נותרתי ללא כל מענה.

שירות למופת לעסקים, נוסח סלקום. 
 
סלקום לוגו



 
 
Bookmark and Share