Telecom News - מפעל הפיס יוצא בקמפיין ייחודי לחישגד במשחק האינטרנטי "Farmville"

מפעל הפיס יוצא בקמפיין ייחודי לחישגד במשחק האינטרנטי "Farmville"

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מפעל הפיס יוצא בקמפיין ייחודי לחישגד במשחק האינטרנטי "Farmville"
מפעל הפיס יוצא בקמפיין ייחודי לחישגד במשחק האינטרנטי "Farmville"
מאת: מערכת Telecom News, 31.8.14, 17:09פארמוויל

בקמפיין הייחודי למותג  'חישגד' הושקעו  כ-100,000 ₪. רוב השחקנים במשחק Farmville בישראל הם נשים מגיל 25 ומעלה.     
 

מפעל הפיס משיק היום קמפיין פרסומי חדש ומיוחד למותג 'חישגד'.

בקמפיין חישגד  FARMVILLE הושקעו כ-100,000 ש"ח והוא מושק היום במשחק הפופולרי Farmville2 בגרסה אינטרנטית בלבד. 

הקמפיין נעשה באמצעות מפעל הפיס וחברת Advanced Media המתמחה בפרסום במשחקי אינטרנט וברשתות החברתיות ובשיתוף עם חברת ZYNGA, שבבעלותה המשחק Farmville2.

 במסגרת הקמפיין, רכש מפעל הפיס את הזכויות לשימוש בדמויות המשחק המוכר עבור סדרת כרטיסי הגירוד החדשה של חישגד.

כרטיס הגירוד החדש של מפעל הפיס ימכר פיזית בנקודות המכירה של מפעל הפיס ויאפשר לזכות בפרסים כספיים של עד 50,000 ₪.

הקמפיין החדש מקדם את הכרטיס החדש במשחק האינטרנטי עצמו באופן ממוקד הישר לקהל המטרה- שחקני FARMVILLE, שהם בעיקר נשים בגילאי 25 ומעלה. הקמפיין יוצר הדדיות ואינטראקציה חדשנית עם הגולשים תוך כדי המחשת גירוד הכרטיס בפועל ויצירת זכירות גבוהה. הוא מייצר חשיפה איכותית וממוקדת בחוויה חיובית לכרטיס הגירוד החדש.

התרשמות מגרסת ה'דמו' של משחק הפארמוויל – כאן.
 
פארמוויל 2



 
 
Bookmark and Share