Telecom News - אבטחה שקופה בגוגל

אבטחה שקופה בגוגל

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> אבטחה שקופה בגוגל
אבטחה שקופה בגוגל - בענן. אין מה לפחד משימוש בענן ציבורי. 
 מאת: ערן פייגנבאום, 31.8.14, 22:30ערן פייגנבאום
 
גוגל מגייסת את מומחי האבטחה המובילים בעולם (נכון להיום יותר מ-450 מהנדסים במשרה מלאה), על מנת לשמור על נתוני הלקוחות מפני איומים קרובים ומתפתחים, להמשכיות עסקית ורציפות תפקודית בכל מצב.
 
לא משנה איך מסתכלים על זה, ניידות ומחשוב ענן חיוניים לצמיחה עסקית ולפרודוקטיביות. כיוון שארגונים נאבקים עם איומי אבטחה וצורך בתאימות רגולטורית, הדבר מביא לעלייה בהוצאות על אבטחה. על פי גרטנר, תעשיית האבטחה הממוחשבת תגלגל השנה 71 מיליארד דולרים, עליה של 7.9% בהשוואה לשנת 2013.
 
על מנת לסייע לארגונים להשקיע את כספם בחוכמה, חברות מחשוב ענן חייבות לספק שקיפות בנוגע ליכולות האבטחה שלהן. מאחר שבגוגל מתייחסים לשקיפות כאל אמצעי חיוני, שיאפשר לזכות באמונם של הלקוחות ולשמר אותו, היא מבקשת ממבקרים עצמאיים לבחון את הבקרות של המערכות על בסיס קבוע. הבדיקות קפדניות, והלקוחות יכולים להשתמש בדו״חות הללו על מנת לוודא, שגוגל עומדת בדרישות התאימות והגנת הנתונים שלהם.
 
בימים אלה קיבלה גוגל תעודתI 27001 של ISO מעודכנת ודו״ח ביקורת 2 SOC  ו-SOC 3  מסוג II, שנחשבים לדו"חות תאימות האבטחה העצמאיים המוכרים והמקובלים ביותר בשוק הבינלאומי.

הדוחות הללו נותנים מענה לכיסוי האבטחה עבור Google Apps לעסקים ולמערכת החינוך, כמו גם לפלטפורמת Google Cloud והחברה הרחיבה את הטווח כך, שיכלול את Google+ ואת Hangouts.

לינק לדו"חות  בעמוד האבטחה של גוגל אנטרפרייז.
 
שמירה על נתונים מאובטחים של הלקוחות היא לב ליבה של פעילות החברה. גוגל מגייסת את מומחי האבטחה המובילים בעולם (נכון להיום יותר מ-450 מהנדסים במשרה מלאה), על מנת לשמור על נתוני הלקוחות מפני איומים קרובים ומתפתחים.
 
התעודות שקיבלה, יחד עם ההיצע הקיים שלה, שכולל את:
 
FISMA* ל-Google Apps לממשלות;
*תמיכה בתאימות FERPA ו-COPPA ב- Google Apps למערכת החינוך;
*סעיפים לדוגמה בחוזה של Google Apps ללקוחות, שפועלים בתוך אירופה;
* שותפים עסקיים HIPAA עבור ארגונים המחזיקים במידע רפואי מוגן;
 
כך בגוגל עוזרים להבטיח ללקוחות שלה ולרגולטורים שלהם, שהיא מחויבת להגן על הנתונים שלהם ושל המשתמשים שלהם ולשמור אותם מאובטחים, פרטיים ותואמים.
 
מאת: ערן פייגנבאום, אוגוסט 2014.
מנהל האבטחה של Google Apps, ארה"ב
 
אבטחה
גוגל



 
 
Bookmark and Share