Telecom News - חנן כרמלי וצחי שנרך מונו לסגני המדען הראשי במשרד הכלכלה

חנן כרמלי וצחי שנרך מונו לסגני המדען הראשי במשרד הכלכלה

דף הבית >> מינויים >> חנן כרמלי וצחי שנרך מונו לסגני המדען הראשי במשרד הכלכלה
חנן כרמלי וצחי שנרך מונו לסגני המדען הראשי במשרד הכלכלה
מאת: מערכת Telecom News, 3.9.14, 23:20חנן כרמלי

סגנים חדשים הצטרפו הבוקר לסגנים המכהנים ליד המדען הראשי - לידיה לזנס, סגנית המדען הראשי לתקציב ותפעול תמיכות מו"פ  ואבירם ז'ולטי, סגן המדען הראשי למסחור והשקעות.

צחי שנרך מונה לתפקיד הסגן טכנולוגי (במקום ד"ר אברהם גרוס, שפרש זה מכבר). בתפקידו החדש, יופקד שנרך על מכלול הפעולות הטכנולוגיות מקצועיות הקשורות בפעילות המדען הראשי, לרבות אלו הכרוכות בבדיקת הבקשות בכל מסלולי התמיכה לצורך קבלת סיוע במו"פ. בנוסף, יהיה אחראי על מינוי, הנחיה והדרכת הצוותים המקצועיים הבוחנים בקשות לקבלת סיוע במו"פ ועוד. 

שנרך יכהן כממלא מקום המדען הראשי בוועדות השונות, שהוא עומד בראשן. הוא כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל משותף בחברת LMY, שמתמחה בפיתוח אלגוריתמים ותוכנה למערכות מבוססות ראייה ממוחשבת לצורכי מיפוי, ניווט וטכנולוגיות מידע מרחבי.

לשנרך ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחיית עבודות מחקר ופיתוח, בעיקר מחקרים יישומיים, שבוצעו מטעם מפא"ת בתעשייה הביטחונית ובאקדמיה. הוא מילא שורת תפקידים במפא"ת, במסגרתם התמחה באיתור ואפיון צרכים והתאמת פתרונות טכנולוגיים לצרכן, הובלת תפיסות מערכתיות חדשניות, אישורן והפיכתן לפרויקטים מרכזיים במעהב"ט, איתור ושילוב שותפים עסקיים בתעשייה ומשקיעים בתוך מעהב"ט ביוזמות שונות, השקעותseed  בחברות הזנק תוך גיבוש מודלים ממשלתיים ייחודיים לפעילות מולן ושתופי פעולה מחקריים עם מכוני מחקר וארגונים באירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק. על פעילותו זכה שנרך בפרס בטחון ישראל.

שנרך הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים.

חנן כרמלי, (בתמונה למעלה), סגן בינלאומי למדען הראשי, הופקד במסגרת תפקידו על ראייה רחבה של כל הסכמי המו"פ הבינלאומיים, שמקיימת מדינת ישראל עם מדינות, סוכנויות ביצוע וארגונים בינלאומיים אחרים. מדובר בתפקיד חדש בלשכת המדען הראשי, יישום המלצה של ועדה ציבורית, שבחנה את הפעילות הבינלאומית, שמקיימת הלשכה.  

בשנים האחרונות הוביל כרמלי את חברת ClickSoftware Technologies - חברת תוכנה גלובלית ציבורית ממוקדת לקוחות ארגוניים גדולים מקבוצת ה- FORTUNE 500. בשנים אלו מילא מגוון תפקידים מסמנכ"ל תפעול ועד נשיא החברה ומנכ"ל משותף והיה אחראי על כל ההיבטים האסטרטגיים והתפעוליים בחברה.

כרמלי בוגר תואר ראשון של החוג למדעי המחשב של הטכניון ובעל תואר שני במדעי המחשב של אוניברסיטת בוסטון.

אבי חסון,  המדען הראשי במשרד הכלכלה: "המינויים החדשים הם בעלי משמעות רבה לפעילות העתידית של לשכת המדען הראשי. שילוב מר שנרך ומר כרמלי בתפקידי מפתח בלשכת המדען יתרום רבות לשירות הניתן ע"י לשכת המדען הראשי לתעשיית החדשנות והטכנולוגיה הישראלית, לה נכונו אתגרים משמעותיים בשנים הקרובות. אנו מעדכנים את המשימה הניצבת בפנינו. התעשייה דינאמית ואנו מחויבים להתחדשות במענה לצרכי השוק ובדרכי הפעולה. לשכת המדען הראשי היא גוף הנותן שירות לתעשייה. ניהול גוף מרובה משימות מוכוון לקוח חייב להיות מושתת על מינויים מקצועיים המכירים את השטח ואת צרכיו".

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share