Telecom News - עושים צחוק מהמדען הראשי של משרד התקשורת ומהמועמדים לתפקיד

עושים צחוק מהמדען הראשי של משרד התקשורת ומהמועמדים לתפקיד

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עושים צחוק מהמדען הראשי של משרד התקשורת ומהמועמדים לתפקיד
הצצה נדירה כיצד מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר) מתנהל ומנהל את המשרד. מידע שהגיע היישר ממועמד לתפקיד המדען הראשי של משרד התקשורת. אין עדיין תפקיד כזה (לא ברור למה). ככה בדיוק המשרד הזה נראה ומתנהל מבפנים וכלפי חוץ: הכל חפיף, צחוק ומריחה אחת גדולה. 
מאת: אבי וייס, 6.9.14, 21:10אבי ברגר

לעיתים נדירות יש לנו הזדמנות להרים את המסך איך בדיוק מתנהגים אנשים בכירים (מאוד) במנגנון הממשלתי. הפעם נרים את המסך מעל ההתנהלות של מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר, (בתמונה), ש"מככב" באתר זה ולאו דווקא בין אלה "הראויים לשבח". אם תריצו את שמו בכלי החיפוש באתר, המשפט הזה מייד יהיה ברור, בלי צורך בהסברים נוספים. למתקשים לחפש את שלל המאמרים, מומלץ לקרוא לפחות מאמר אחד, למשל: על פרשת המתחזה בלשכת המנכ"ל (כאן) או: איך מתחמנים את כולם בקלות (כאן). 

המידע לידיעה כאן הגיע הפעם מכיוונו של אדם בכיר ביותר ורציני, שרצה בסך הכל להתקבל לתפקיד של מדען ראשי במשרד התקשורת. תפקיד, שעדיין לא מאוייש (למה? לאבי ברגר הפתרונים...).

למי שלא בקי, לפני כ-5 שנים בוטל תפקיד המדען הראשי במשרד התקשורת בתרגיל מכוער פנימי, ומאז המשרד הזה מתנהל "בעיוורון מוחלט" בכל הנוגע להתפתחויות הטכנולוגיות בעולם התקשורת, מנותק לגמרי מ"אומת הסטארטאפים" המקומית והעולמית ולא מקדם שום נושא חדשני, אלא מה שנכפה על המשרד ע"י השר ("שר הפייסבוק השני"), בד"כ בכיוונים הלא נכונים מבחינה טכנולוגית, מדעית והגיונית, ללא כל כלים מודרניים ובמנותק מרשתות חברתיות כלשהן, תוך התעלמות מוחלטת מהציבור ונציגיו. התוצאה: נזק אדיר לכיס של כלל תושבי ישראל ופיגור טכנולוגי מבהיל בממדיו של מדינת ישראל (מול כל העולם המערבי), בכל תחום טכנולוגי סביב עולם התקשורת (כמפורט כאן). 

לאור מה שקיבלנו, פנינו למשרד התקשורת בשאלה:
"אודה להתייחסותכם לפסקה הבאה:
 'התקיים מכרז בחודש מרץ 2014 לתפקיד המדען הראשי של משרד התקשורת. הראיונות המצחיקים עם המנכ"ל (אבי ברגר) ארכו ברוטו 15 דקות למועמד. זאת, ללא כל התייחסות אמתית לרקע שלו ולבדיקת הפוטנציאל.
מאז הראיונות, לא נבחר מדען ראשי ולא יצרו קשר עם המועמדים.
למנכ"ל לא היה זמן לראיונות, כי הוא היה עסוק בראיונות טלפונים לעיתונות, והמועמדים חיכו, שיסיים את הראיונות. המחזה התרחש במשרד של אבי ברגר והיה ממש כמו בסדרה הקומיתYes Prime Minister ".

תשובה לא קיבלתי, לא שלא ניסיתי לקבל, די ברור למה.

עדכון 19.9.14: כאילו בלי כל קשר לכתבה, ביום 15.9.14 משרד התקשורת פרסם (כאן) שוב מכרז למשרת המדען הראשי, ומועמדות אפשר להגיש עד 22.9.14. מכאן עולה שאיש מן המועמדים בסבב הקודם ממרץ 2014 לא התאים לתפקיד.....

ככה זה בדיוק מתנהל, כל הזמן. לא רק בראיונות עם מועמדים רציניים ובכירים. מדובר בבדיחה אחת גדולה ועצובה על חשבוננו ועל חשבון משלמי המיסים, שמממנים מכיסם ממלאי תפקידים בכירים כאלה, שעיקר זמנם מוקדש (כפי שנחשף כאן) ל"הדלפת המידע" שיש בידם בתוקף תפקידם, לכמה עיתונאים בודדים, שמקבלים "המידע החסוי" תמורת כתיבת "כתבות אוהדות" על המנכ"ל..... ובכלל לא הזכרתי כאן, אפילו לא ברמז, את התנהלות המנכ"ל וטיפולו בפרשה "הסודית". המשך יבוא. 
ביזיון נוסף



 
 
Bookmark and Share