Telecom News - פלטפורמת MaaS360 הראשונה לתמוך ב-iOS8 של אפל

פלטפורמת MaaS360 הראשונה לתמוך ב-iOS8 של אפל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> פלטפורמת MaaS360 הראשונה לתמוך ב-iOS8 של אפל
פלטפורמת MaaS360 הראשונה לתמוך במערכת ההפעלה החדשה של אפל: iOS8
מאת: מערכת Telecom News, 7.9.14, 22:15דודו אדי
 
iOS8 היא מערכת ההפעלה של iPhone 6, והתמיכה מוצעת לארגונים ולעסקים 3 ימים לפני ההשקה הרשמית של אייפון 6.
 
MaaS360 פלטפורמת EMM (ר"ת Enterprise Mobility Management) המובילה בענן היא הראשונה המוכנה לתמיכה מלאה במערכת ההפעלה החדשה של חברת אפל ה-iOS8 כדי לספק יכולות אכיפה וניהול חוויית המשתמש גם על המכשיר החדש - iPhone 6, שיושק מחרתיים.
 
חברת Fiberlink יצרנית MaaS360, פלטפורמת EMM  (ר"ת Enterprise Mobility Management) המובילה בענן, שדרגה את פלטפורמת הניהול לתמיכה מלאה במערכת ההפעלה החדשה של Apple ה-iOS8, שעפ"י השמועות תרוץ על מכשיר הדגל החדש של החברה iPhone 6. מעתה יכולים לקוחות MaaS360 בישראל לבצע ניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על כלל היכולות והפונקציות החדשות במערכת ההפעלה החדשה באמצעות MaaS360.
 
בהמשך למגמת ההתחדשות וההשקה של מכשירים חדשים לאחרונה מציעה החברה את כל היכולות באופן מידי וללא תשלום נוסף לכלל לקוחותיה. פלטפורמת MaaS360 וFiberlink- נרכשו לאחרונה ע"י IBM. היא מצויה במקום הראשון עפ"י גרטנר כמובילה בעולם בתחום ה-EMM בענן, הופכת את כל נושא הניהול של ההתקנים הניידים לפשוט ונוח יותר תוך שמירה על אבטחת מידע וכוללת יכולות מהירות להגיב לשינויים הדחופים המתרחשים בעולם הניידות. זאת, בניגוד לפתרונות EMM אחרים הדורשים עדכוני תוכנה ותחזוקה של שרתים בצורה ידנית. כמו כן, הושקה גרסה של הטכנולוגיה לבניית ענן פרטי בבית הלקוח דבר הקורץ לגופים בטחוניים וממשלתיים, שעד כה נרתעו מהענן.
 
דודו אדי, (בתמונה), מנכ"ל מוביליטי אין קלאוד, נציגת הפתרון הבלעדית בישראל ב-4 השנים האחרונות: "מודל הענן של פלטפורמת MaaS360 מאפשר לנו לשמור על עדכניות ולספק יכולת ללקוחותינו להגיב במהירות לשינויים במכשירים ותפקודם וכך להבטיח המשכיות עסקית ללא כל הפרעה או עצירה בשל בעיות אבטחת מידע וללא תלות בסוג ואופי מערכת ההפעלה".
 
פרטים נוספים: www.MaaS360.co.il
 
אתר החברה: www.mobilityincloud.com

 
Maas360 Logo



 
 
Bookmark and Share