Telecom News - גרטנר: יבמ מובילה במערכי אחסון מבוססי פלאש המותאמים למאגרי ביג-דאטה

גרטנר: יבמ מובילה במערכי אחסון מבוססי פלאש המותאמים למאגרי ביג-דאטה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> גרטנר: יבמ מובילה במערכי אחסון מבוססי פלאש המותאמים למאגרי ביג-דאטה
גרטנר: יבמ מובילה במערכי אחסון מבוססי פלאש המותאמים למאגרי ביג-דאטה
מאת: חיים חביב, 9.9.14, 17:23ניר קליימן

IBM דורגה כחברה מובילה בתחום מערכי אחסון מבוססי שבבי זיכרון נדיף – כונני פלאש.

דו"ח של חברת הייעוץ ומחקר השווקים גרטנר, מציב את יבמ כמובילה ב"ריבוע הקסם" בקטיגורית מערכי אחסון מבוססי פלאש (Solid State Arrays). הדירוג משקלל מדדים של חזון, שלמות פתרון וכושר מימוש וביצוע. הדו"ח מתפרסם חודשיים לאחר פרסום דו"ח קודם של גרטנר, שדירג את יבמ כמובילה בהכנסות מאספקת מערכי אחסון מבוססי שבבי נדיף.

ניר קליינמן, (בתמונה), מוביל תחום האחסון ביבמ ישראל: "אנו חשים, שדירוגים אלה של יבמ כמובילה בתעשייה זו משקפים את התרחבות היקף האימוץ של פתרונות פלאש ומערכות וירטואליזציה של יבמ ע"י לקוחות המחפשים אחר דרכים חדשניות לשיפור ביצועיהם העסקיים.

פתרונות אלה מאפשרים גישה מהירה וזמני תגובה מצוינים, שמותאמים לדרישות ניתוח אנליטי במאגרי Big Data, תוך קיצוץ עלויות ואף צמצום בשטח הרצפה הנדרש למרכזי עיבוד הנתונים, מה שמראה עד כמה חשובה הבחירה בתשתיות הנכונות".

כלי דחיסה בזמן אמת של יבמ מאפשרים למערכות FlashSystem V840 של החברה לשפר את הקיבולת האפקטיבית של אחסון פלאש בשיעורים של עד פי 5 בסוגים מסוימים של עומסי עבודה, תוך צמצום עד 80% במחיר לקיבולת אפקטיבית.

בגרטנר הבהירו, שריבוע הקסם, שמנתח ומדרג את שוק מערכי האחסון בכונני פלאש (SSA), מתייחס לספקים המציעים מוצרי פלאש ייעודיים, ממותגים ומשווקים תחת שמות ומספרי דגם משלהם ואינם ניתנים לשימוש, לשדרוג או להמרה למערכי אחסון ליישומים כלליים או למערכי אחסון היברידיים. עפ"י גרטנר, מערכי אחסון פלש מהווים תת-קטגוריה חדשה בשוק האחסון המבוסס על בקרים חיצוניים.

יבמ מציעה פתרונות אחסון פלאש למגוון מערכות האחסון שלה. מעבר למערכות FlashSystem 840 ו- V840, בתצורה המבוססת כולה על אחסון פלאש בלבד, ניתן להגדיר גם במערכות האחסון DS8000 ו- Storwize V7000 תצורות המבוססות על דיסקים בלבד, על פלאש בלבד או תצורות המשלבות דיסקים וכונני פלאש במערכת אחת.
 
ביג דאטה



 
 
Bookmark and Share