Telecom News - Smile Clock- אפליקציה בחינם לשעון מעורר שמפסיק לצלצל רק כשמחייכים

Smile Clock- אפליקציה בחינם לשעון מעורר שמפסיק לצלצל רק כשמחייכים

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Smile Clock- אפליקציה בחינם לשעון מעורר שמפסיק לצלצל רק כשמחייכים
מאת: מערכת Telecom News
10/09/14,  12:09
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפליקציית שעון מעורר שלא משאירה ברירה אלא לקום עם חיוך. האפליקציה פותחה ע"י חנן רופא חיים, סטודנט למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ומתכנת עם ניסיון של שנים בפיתוח ועיצוב אפליקציות למובייל ומשתמשת בטכנולוגיה של זיהוי תווי פנים. תמונות המשתמש מהבקרים בהם הוא קם עם חיוך נשמרות בגלריה מיוחדת. 
שם התוכנה: Smile Clock
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
מאפייני התוכנה:
האפליקציה בחינם לאנדרואיד באה עם גימיק מגניב למדי: כולנו מכירים את הקושי לקום כל בוקר לאותה שיגרה ובואו נהיה כנים, כמה מאיתנו קמים בבוקר עם חיוך כמו שרואים בסרטים?
 
Smile Clock  לא משאירה ברירה אלא לקום עם חיוך. בניגוד לאפליקציות השיגרתיות של שעונים מעוררים, ברגע שהשעון של Smile Clock מתחיל לצלצל לא מוצאים על המסך כפתור שיכבה אותו. ישנה אך ורק דרך אחת לגרום לו להפסיק, לתת לו חיוך רחב. (אל דאגה, עדיין אפשר ללחוץ על כפתור הנודניק).
 
Smile Clock עובדת בצורה הבאה, ברגע שהשעון המעורר מתחיל לצלצל האפליקציה מנסה לאתר את הפרצוף של המשתמש. ברגע שאותר הפרצוף, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של זיהוי תווי פנים, Smile Clock מתמקדת על פני המשתמש ומזהה את הבעת הפנים שלו.
 
ברגע ש -Smile Clock מזהה את החיוך של המשתמש מתחיל החלק המהנה. תמונה של החיוך נשמרת, ביחד עם התאריך והשעה, שבהם התמונה צולמה, בגלריה מיוחדת בה יוכל לאחר מכן המשתמש לצפות בתמונות מהבקרים השונים בהם הוא קם עם חיוך וכמובן לשתף את החיוך שלו עם החברים/משפחה דרך הרשת החברתית האהובה עליו.
 
Smile Clock דוגלת בשני עקרונות ראשיים, פשטות ונוחות. הממשק של Smile Clock פשטני ונעים לעין ובנוי כך שיתאים לכל משתמש. עובדה זו הופכת את Smile Clock לכלי שימושי, נוח ומהנה.

קובץ הסבר- כאן
 
Smile Clock מסך
 
Smile Clock מסך2
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share