Telecom News - YouPhone מציעה ללקוחותיה מערך הטבות ייחודי בתחום הפנאי וה-lifestyle

YouPhone מציעה ללקוחותיה מערך הטבות ייחודי בתחום הפנאי וה-lifestyle

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> YouPhone מציעה ללקוחותיה מערך הטבות ייחודי בתחום הפנאי וה-lifestyle
יופון מציעה ללקוחותיה מערך הטבות ייחודי בתחום הפנאי וה-lifestyle 
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.14, 13:23אריאל שרייבר

לקראת החגים YouPhone יוצאת שוב כאשתקד במהלך השיווקי "YouPhone בהפתעה".

חברת הסלולר YouPhone השיקה שוב את המהלך השיווקי "YouPhone בהפתעה". במסגרת המהלך תעניק החברה ללקוחותיה, בשיתוף אתר "לגדול"- אתר המשפחות של ישראל, מגוון הטבות ייחודיות מעולמות הפנאי וה-lifestyle במחירים מוזלים. מדובר בהטבות הנותנות מענה לעולמות הפנאי והמשפחה.

ההטבה ניתנת ללא כל הגבלה או התניה ללקוח. כך, שלקוחות החברה יכולים ליהנות מכל ההטבות, יותר מפעם אחת, מעצם היותם לקוחות YouPhone. החברה מחברת בין הסלולר לעולם ההטבות.

לקוח המעוניין לקבל קוד הטבה שולח הודעת SMS למספר 055-888-0-888 ויקבל קוד קופון לאחת מהאטרקציות המשתתפות במבצע. התשלום מתבצע במעמד קניית הכרטיסים באתר האטרקציה שנבחרה.

בחודש הראשון, תציע החברה כ-12 הטבות כדוגמת: ארוחת ערב זוגית ב-BBB ב- 139 ₪, 25% הנחה בכניסה ל"גן גורו", "היכל קרח חולון", "החווה של חוה", 1+1 ב"פארק נחשונית", "רפטינג נהר הירדן" ועוד.

תקופת החגים מאופיינת בביקוש גבוה לטיולים ולפעילויות משפחתיות. לפיכך, האטרקציות שנבחרו במסגרת ההטבות של  YouPhone" בהפתעה" הן פעילויות אהובות על מרבית המשפחות בישראל.

אריאל שרייבר, (בתמונה), מנכ"ל :YouPhone "המהלך זה  נולד מתוך ההבנה, שהצרכן כיום מחפש תועלות מוחשיות אמיתיות ורלוונטיות, לא רק במוצרים בסיסיים אותם צורך מידי יום ומשפיעים על ההוצאות היומיומיות שלו אלא גם תחום הפנאי והבילוי המשפחתי במיוחד בתקופת החגים. הבידול של YouPhone כחברת סלולר השייכת לקבוצה קמעונאית  מאפשר לנו לתת הטבות ייחודיות עם ערך צרכני משמעותי לא רק מעולם הסלולר".

שרון קרן, מנכ"ל קבוצת שקוף דיגיטל מבעלי אתר לגדול: "כאתר המשפחות הוותיק בישראל Ligdol.co.il אותו מבקרים מדי חודש מעל 400,000 משפחות, שנהנות ממגוון עשיר של פעילויות למשפחה בסופ"ש ובחגים, אנו שמחים לצאת במהלך אסטרטגי עם חברת הסלולר YouPhone בו נציע סל של הטבות ייחודיות ללקוחות YouPhone בתחומים הטרוגניים ובפריסה ארצית".

הטבות



 
 
Bookmark and Share