Telecom News - מחפש/ת משרת מנכ"ל? דני נויברגר פורש מתפקידו כמנכ"ל EMC ישראל

מחפש/ת משרת מנכ"ל? דני נויברגר פורש מתפקידו כמנכ"ל EMC ישראל

דף הבית >> מינויים >> מחפש/ת משרת מנכ"ל? דני נויברגר פורש מתפקידו כמנכ"ל EMC ישראל
  EMC מחפש/ת משרת מנכ"ל? דני נויברגר פורש מתפקידו כמנכ"ל 
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.14, 17:03דני נויברגר

EMC ישראל מודיעה היום על פרישתו של דני נויברגר מתפקידו כמנכ"ל החברה בישראל החל מה-1.10.14.

נויברגר, (בתמונה), הודיע על החלטתו לפרוש לאחר 4.5 שנים בהן כיהן בתפקיד והוביל את ארגון המכירות והשירותים של החברה בישראל לגבהים חדשים.

עד לאיוש משרת המנכ"ל, ינהל את התפעול השוטף של החברה, דורון אפנשטיין, מנהל הכספים והפעילות העסקית ב-EMC ישראל. את ארגון המכירות והשירותים ינהל באופן ישיר ניקולס לבלנק, סגן נשיא EMC Belux&MEDI (ספרד, פורטוגל, יוון וישראל), בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות הבכיר בחברה.

דני נויברגר: "לאחר מספר שנים בתפקיד מרתק ומאתגר ביותר מבחינה מקצועית ואישית כאחת החלטתי לבחון הזדמנויות חדשות בין אם בתפקיד אחר בין כתלי EMC ובין אם מחוץ לחברה. זכיתי לנהל חברה, שחדשנות, מצוינות ומיקוד בחוויית השירות מול לקוחות ושותפים, הם הבסיס לקיומה והבידול שלה בשוק תחרותי, גם בהיבט הטכנולוגי וגם בהיבט האנושי. אציין במיוחד את האנשים המצוינים, שזכיתי לעבוד במחיצתם, בהם הנהלת החברה באירופה, שסיפקה את התמיכה הנדרשת להצלחה. אני מסכם תקופה משמעותית בסיפוק רב ומאחל לעמיתיי הן בארגון המכירות והן במרכז המצוינות בישראל המשך צמיחה ושגשוג".

ניקולס לבלנק: "אנו מבינים ומקבלים את החלטתו של דני. הוא הוכיח במהלך כהונתו מקצועיות רבה ומחויבות גבוהה ללקוחות ולשותפים שלנו והוביל את פעילותנו בישראל להישגים והצלחות. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית. הלקוחות הרבים שלנו בישראל הפרושים על פני מגוון מגזרים, כמו גם מערך השותפים העסקיים הרחב שלנו, ימשיכו ליהנות משילוב של טכנולוגיה חדשנית, מהמתקדמות בשוק הגלובלי, ושירות ללא פשרות".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share