Telecom News - ארנק ביטקוין בחומרה - התקן USB זעיר עם Multi-Signature

ארנק ביטקוין בחומרה - התקן USB זעיר עם Multi-Signature

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ארנק ביטקוין בחומרה - התקן USB זעיר עם Multi-Signature
חברת ההזנק הצרפתית BTchip מספקת מענה ב-USB זעיר למי שמעוניין בארנק ביטקוין פיזי. מוצר ה-HW.1 של BTchip עולה רק 20 יורו ל-2 מכשירים (ניתן כמובן לרכוש בביטקוין) ומספק הגנה מלאה לארנק לרבות תמיכה ב-Multi-Signature.
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.14, 22:45ארנק ביטקוין בחומרה

חברת ההזנק הצרפתית BTchip החליטה "לעקוף" את מתחרותיה ובראשן את TREZOR המוכרת ארנק בחומרה ב-119 דולרים, למכשיר בכלל לא זעיר וגם לא קל לתפעול. BTchip הכריזה אמש על השקת מוצר חדש בשם HW.1, שנראה כמו כרטיס חכם זעיר עם חיבור USB, במחיר מנצח של 20 יורו עבור 2 ארנקים בחומרה, עם הפעלה קלה וידידותית.

הרכישה של ה-HW.1 מתבצעת כאן. אגב, המשלוח לישראל עולה יותר מעלות המכשיר עצמו: 30 יורו... בד"כ אין מכס או מיסים על רכישה ויבוא במחיר כזה נמוך.

היזמים מבטיחים ארנק מוגן בפני האקרים, פגיעות מהאינטרנט, גניבת סיסמה ועוד. לדבריהם, רמת האבטחה, שהוכנסה במכשיר, היא לפחות טובה כמו רמת האבטחה הקיימת בבנקים והמערכת שלהם תומכת ב-GreenAddress (אפליקציית ארנק ביטקוין מאובטחת). לדבריהם, המערכת תומכת בכל מערכת טרנזקציות עם Two Factor Authentication. המערכת על ה-USB החדש הזה תומכת גם בתקנים חדשים הנמצאים בשלבי פיתוח דוגמת: Electrum 2.0 ו-(HD (BIP0032.

ניתן לחבר את הארנק ה-USB הזה לכל שקע USB לרבות Micro-USB עם מתאם. 
 
המצור החדש



 
 
Bookmark and Share