Telecom News - אקזיט ישראלי: אריקסון רכשה את פבריקס סיסטמס

אקזיט ישראלי: אריקסון רכשה את פבריקס סיסטמס

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> אקזיט ישראלי: אריקסון רכשה את פבריקס סיסטמס
אקזיט ישראלי: אריקסון רכשה את פבריקס סיסטמס
מאת: מערכת Telecom News, 12.9.14, 19:01אריקסון

Fabrix Systems היא ספקית פתרונות ענן לאחסון מחשוב ואספקה מרחוק של יישומי וידאו.
 
אריקסון הודיעה היום על הסכם לרכישת 100% ממניות חברת פבריקס סיסטמס הישראלית תמורת 95 מיליון דולרים. פבריקס היא ספקית מובילה בפתרונות ענן לאחסון, מחשוב ואספקה מרחוק של יישומי וידאו. לחברה פתרונות פורצי דרך לאחסון אופטימלי של מדיה לדוגמא:cloud DVR - Digital Video Recorder. הרכישה אמורה להיות מושלמת ברבעון הרביעי של 2014.

Fabrix Systems נוסדה ב-2006 ומונה כ-103 עובדים מהם 93 עובדים במשרדים ברעננה ו-10 בארה"ב. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לחברות כבלים ותקשורת, שמספקות שירותי טלוויזיה, לקיים את ההבטחה של – TV Anywhere. פתרון ה-Cloud DVR, הקלטה ושמירה בענן של תכני המשתמש, מאפשר חווית לקוח אחידה בשירותי וידאו לפי דרישה ומוריד את העלויות.

פבריקס

בשנים האחרונות משקיעה אריקסון באופן משמעותי בתחום ה-TV והמדיה כדי לחזק את מעמדה המוביל בתחום. חזון המדיה 2020 של החברה מציג מעבר מהיר מטלוויזיה מסורתית לטלוויזיה בכל מקום. רכישת פבריקס סיסטמס מוסיפה יכולות מתקדמות לפורטפוליו המוצרים של אריקסון ומאפשרת לחברה לספק ללקוחותיה פתרון מתקדם לדרישה הגוברת לווידאו אישי בכל מסך ובכל זמן.

זו הרכישה הראשונה של חברת הייטק ישראלית ע"י אריקסון. אריקסון בחנה בשנים האחרונות את האופציה של רכישת  חברה טכנולוגית בישראל, מתוך הכרה בערך החדשנות והטכנולוגיה הקיים בארץ. רכישת פבריקס משלימה ומרחיבה את הפתרון של אריקסון לעולם ה-TV ומחזקת את מעמדה של אריקסון כספק המוביל בתחום זה. לאריקסון סניף בישראל משנת 1997 המונה כ-100 עובדים בראשותו של המנכ"ל אלון ברמן.

קישור להודעה המקורית באנגלית באתר אריקסון – כאן.
 
רכישה




 



 
 
Bookmark and Share