Telecom News - ב-17-19/9 תקיים Amazon Web Services את AWS Tel Aviv Summit

ב-17-19/9 תקיים Amazon Web Services את AWS Tel Aviv Summit

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> ב-17-19/9 תקיים Amazon Web Services את AWS Tel Aviv Summit
בימים ד'-ו' 17-19/9 תקיים Amazon Web Services את AWS Tel Aviv Summit
מאת: מערכת Telecom News14.9.14, 20:30
AWS
האירוע יתקיים עבור אנשי תעשיית ההייטק והסטארטאפים במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

Amazon Web Services (AWS), חברת שירותי מחשוב הענן של אמזון, תקיים החל מיום רביעי השבוע 17.9.14 את כנס AWS Tel Aviv Summit שלה, שיתקיים בישראל זו הפעם השלישית.

הכנס יתקיים במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות כ-1500 אנשי תעשיית ה-IT, חברות הזנק, מנמ"רים ולקוחות AWS הרבים בישראל, שאחדים מהם ישתפו בכנס "טיפים וטריקים" שלהם לקידום חדשנות IT עם ענן AWS.

בכנס גם יוכרזו הזוכים בתחרות הסטארטאפים, אותה קיימה AWS לקראת הכנס, ויחולקו פרסים בשווי העולה על 250,000 ₪, כפי שדיווחנו – כאן.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הכנס:
https://aws.amazon.com/aws-summit-2014/tel-aviv

מרצה אורח מרכזי ב-AWS Tel Aviv Summit יהיה ד"ר וורנר ווגלס, (בתמונה), סגן נשיא והטכנולוג הראשי (CTO) של אמזון, וכן ירצו בו אורחים מ-AWS מהעולם ומישראל ולקוחות מקומיים, שיציגו סיפורי הצלחה. WERNER

AWS Tel Aviv Summit  יספק הזדמנות לנטוורקינג עם עמיתים מהתעשייה ומפגש עם מומחי AWS ויכלול התנסות מעשית (hands-on) במעבדת הדרכה של ,AWS שתוקם במקום.

כמו כן, תתקיים תערוכת שותפים בה יציגו ספקי פתרונות לענןAWS  יישומים, טכנולוגיות ושירותים לתועלת  המשתמשים ושיפור עבודתם.

אודות AWS
AWS) Amazon Web Services) החלה ב-2006 להציע באופן רשמי גישת לקוחות לשירותי תשתית בענן, שמבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית התשתיתית של אמזון עצמה. לפני ש-AWS הושקה בשנת 2006, עסקים נאלצו לבצע השקעת הון מסיביות לבנייה וניהול של מרכז הנתונים שלהם או מתקן משותף, מה שאומר, שהם לא השקיעו בקידום העסק שלהם בפועל או בבידול ההיצע שלהם ללקוחותיהם.

כיום מציעה  AWS מעל 30 שירותים שונים, יש לה מאות אלפי לקוחות והיא משרתת בישראל  עסקים רבים, כגון תדיראן טלקום, GetTaxi ואדמה (מכתשים אגן).
 
AWS
 
כנס אמזון



 
 
Bookmark and Share