Telecom News - פנסוניק ולייביו הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי

פנסוניק ולייביו הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> פנסוניק ולייביו הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי
פנסוניק ולייביו הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי
מאת: חיים חביב, 14.9.14, 22:05LIVEU

המצלמות המקצועיות של Panasonic תשלבנה פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים של LiveU לשידור ותחוברנה למערכת הניהול המרכזית מבוססת הענן שלה. ההסכם הנוכחי משקף הרחבת שיתוף פעולה טכנולוגי ואסטרטגי רב-שנים בין החברות.

חברת Panasonic וחברת לייביו הישראלית לאספקת פתרונות שידור וידאו ע"ג רשתות סלולר הכריזו היום על שיתוף פעולה אסטרטגי ביניהן הכולל חיבוריות ישירה של קו המצלמות המקצועיות של Panasonic למערכת ה-LiveU Central המבוססת ענן, לניהול, שליטה והפצה של תכני וידאו מהשטח.

שמוליק וסרמן, מנכ"ל LiveU: "שיתוף פעולה עם יצרן מצלמות מהמובילים בעולם מהווה פריצת דרך משמעותית בהפצת הטכנולוגיה הייחודית של החברה. כך, שכל מצלמה תכיל את הטכנולוגיה שלנו לרבות השידור, הקליטה והניהול בענן. ע"י ניצול היכולות המשותפות של 2 החברות יוכלו משתמשי הקצה לפשט את תהליך העברת הווידאו מהשטח לאולפן, ניהולו ושיתופו בצורה יעילה יותר".

לייביו מספקת פתרון שידור מהיר מכל מקום באמצעות שימוש במספר ערוצי תקשורת סלולרית בו-זמנית, שמאפשרים שידורי וידאו על גבי רשתות אלחוטיות כגון 3G/4G LTE, WiMAX, Wi-Fi ו-LAN על בסיס אלגוריתמים מתקדמים, שפיתחה החברה לשידור וידאו אמין ויציב גם תוך כדי תנועה.

קוניגו מיאגי, ראש תחום חטיבת מוצרי השידור המקצועי של פנסוניק: "קו המצלמות החדש שלנו כולל יכולות העברת קבצי וידאו איכותיים בקצב נתונים נמוך תוך שימוש במקודדי P2 AVC-ULTRA החדשים. שיתוף הפעולה עם חברת לייביו מאפשר להעביר צילומי וידאו ישירות מהמצלמה למערכת הניהול LiveU Central של לייביו הממוקמת באולפני השידור ומאפשרת ללקוחותינו ברחבי העולם לייעל את תהליכי העבודה".

LIVEU



 
 
Bookmark and Share