Telecom News - Google Cloud Platform השיקה תכנית גלובלית לסטארטאפים

Google Cloud Platform השיקה תכנית גלובלית לסטארטאפים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Google Cloud Platform השיקה תכנית גלובלית לסטארטאפים
Google Cloud Platform השיקה תכנית גלובלית לסטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 15.9.14, 10:09ניר חינסקי
 
עם מענק של 100,000 דולרים, תמיכה 24/7 וגישה לצוות הטכני. ההצעה זמינה לסטארטאפים ברחבי העולם הפועלים באמצעות חממות, אקסלרטורים  וקרנות משקיעים.
 
Google Cloud Platform - GCP  השיקה בסוף השבוע, תכנית הפונה לסטארטאפים בשלבים מוקדמים ברחבי העולם - Google Cloud Platform for Startups. במסגרת התכנית, מציעה GCP לסטארטאפים להשתמש ביתרונות פלטפורמת הענן שלה על מנת לקבל גישה למשאבים, שיאפשרו להם להשיק מהר יותר את הפיתוח שלהם בשוק.
 
סטארטאפים, שיצטרפו לתכנית, יקבלו למשך שנה מענק של 100,000 דולרים לשימוש בשירותי הענן של החברה, תמיכה 24/7 וגישה לצוות הפתרונות הטכניים של GCP.
 
מוזמנים להציע מועמדותם לתכנית, סטארטאפים שגילם פחות מ-5 שנים, המימון שקיבלו אינו עולה על 5 מיליון דולרים וההכנסה השנתית שלהם היא פחות מחצי מיליון דולרים.
 
ההצעה זמינה לסטארטאפים ברחבי העולם הפועלים במסגרת חממות, אקסלרטורים וקרנות משקיעים. GCP פועלת כעת מול יותר מ-50 שותפים כאלה ברחבי העולם ומספרם יגדל עם הזמן.
 
תכנית זו תומכת בתפיסה הבסיסית של GCP, שמאפשרת לסטארטאפ להתמקד בפיתוח הקוד ולא לדאוג לניהול התשתית ולעלות שלה. גישה זו חשובה במיוחד לסטארטאפים, שמפתחים אפליקציות עם פוטנציאל לגדול במהירות ולשרת מיליוני משתמשים.
 
ניר חינסקי, (בתמונה), מנהל Google Cloud Platform במזה"ת ואפריקה: "אנו שמחים לאפשר לסטארטאפים לקבל גישה לאותה תשתית בה משתמשת גוגל. הם זקוקים לפלטפורמה ידידותית לשימוש ועתירת ביצועים, שמאפשרת להם הטמעה ובדיקה מהירות של פיצ'רים. גם בהמשך, עם השקת המוצר לשוק, הם יצטרכו פלטפורמה בעלת יכולת גדילה מאסיבית ומהירה".
  
אודות גוגל קלאוד Platform GCP - Google Cloud
גוגל קלאוד היא חטיבת פלטפורמות הענן הפועלת במסגרת Google for Work.  גוגל קלאוד מאפשרת למפתחים לבנות ולהריץ אפליקציות ל-web, למכשירים ניידים, או לפתרונות קצה, על גבי תשתית זו.  הפלטפורמה מאפשרת לספק מגוון שירותים, בהם עיבוד נתונים, אחסון וניתוח מידע, עבור סטארטאפים, ארגונים גדולים וכן עסקים קטנים ובינוניים.  
 
הפלטפורמה של גוגל



 
 
Bookmark and Share