Telecom News - קבוצת האקרים צעירים ניצחה באתגר הסייבר הגדול באוניברסיטת תל אביב

קבוצת האקרים צעירים ניצחה באתגר הסייבר הגדול באוניברסיטת תל אביב

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> קבוצת האקרים צעירים ניצחה באתגר הסייבר הגדול באוניברסיטת תל אביב
קבוצת האקרים צעירים ניצחה באתגר הסייבר הגדול באוניברסיטת תל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 15.9.14, 11:49אלכסנדר קית עם הזוכים

סימנטק אתגרה 60 מומחי אבטחה והאקרים בתחרות תקיפת סייבר הגדולה שנערכה בישראל. את האתגר ניצחה קבוצת האקרים צעירים, חלקם ללא תעודת בגרות או שלא סיימו תיכון, שבצעירותם מצאו פרצות אבטחה רבות באתרים מובילים בישראל. ראש הסוכנות לביטחון לאומי ה-NSA של ארה"ב, אלכסנדר קית, הגיע לחלוק כבוד להאקרים הישראלים שניצחו בתחרות.

סדנת יובל נאמן ואוניברסיטת תל אביב אירחו את אתגר הסייבר הגדול בישראל בשיתוף חברת סימנטק ענקית אבטחת המידע, יחידת "אופק" של חיל האוויר ובחסות EMC- RSA  והתעשייה האווירית כפי שדיווחנו – כאן.

תחרות הסייבר אפשרה למומחים ממגוון התחומים, האקרים, מומחי אבטחת מידע, מנהלי מערכות מידע, סטודנטים, בני נוער ואנשי מקצוע בענף לפרוץ למערכות מידע של חברה על מנת "להיכנס" לראש של ההאקרים.

האתגר דימה סביבת סייבר וירטואלית, שמדמה פריצה לשרתים ומערכות המחשוב של בנק. באתגר היו כ-80 משימות, שאותן היו צריכים לעבור על מנת להגיע למידע כולל הגעה לנתוני מכשירי ATM.

הזוכים במשחק הסייבר הם קבוצה של מומחי אבטחת מידע, שעובדים בענף הסייבר בישראל, צעירים בני, 19, 22 ו-26, שכבר בצעירותם גילו פרצות אבטחה שונות באתרים ישראלים מובילים והתריעו על כך. חלקם ללא תעודת בגרות או שלא סיימו תיכון, שרואים עצמם מחויבים להגן מפני פריצות של האקרים חיצוניים. אלכסנדר קית, ראש הסוכנות לביטחון לאומי ה-NSA האמריקאי הגיע לחלוק כבוד לזוכים (בתמונה למעלה). 3 הצעירים הם: תומר זית, נמרוד לוי, נפתלי רוזנבאום.

התחרות, שנערכה במהלך כנס הסייבר הבינלאומי ובחסות סדנת יובל נאמן, יועדה לכל רמות המומחיות הטכנית והכניסה את המשתתפים לנעליו של ההאקר במטרה להבין את מטרותיו, את הטכנולוגיה בה הוא משתמש ואת דרך המחשבה שלו.

המשחק הדגיש את הצורך לפתח ללא הרף כישורים ייחודיים להגנה על תשתיות דיגיטליות. התחרות, שהייתה בסגנון "תפוס את הדגל", אפשרה למשתתפים לבחון את מומחיותם בסביבת עולם ייחודית, שפותחה ע"י סימנטק.

אנדריי וישלוב מנהל אזורי של סימנטק: "כבר ממשחק זה, שבו תקפו ההאקרים מערכות בנק, ניתן יהיה להשיג מידע רב על פרצות אבטחה. מדובר בקבוצה של כמה עשרות האקרים ומומחי סייבר מהטובים בישראל. זו  הפעם ה-16 שסימנטק עורכת את תחרות הסייבר באירופה כשהכוונה לקיים משחק דומה בינלאומי שבו האקרים ממדינות שונות יתחרו אלו באלו".

אתגר הסייבר

 



 
 
Bookmark and Share