Telecom News - ישראלי זכה בפרס בחירת הקהל בתחרות חוויית המשתמש הבינלאומית

ישראלי זכה בפרס בחירת הקהל בתחרות חוויית המשתמש הבינלאומית

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> ישראלי זכה בפרס בחירת הקהל בתחרות חוויית המשתמש הבינלאומית
ישראלי זכה בפרס בחירת הקהל בתחרות חוויית המשתמש הבינלאומית
מאת: מערכת Telecom News, 15.9.14, 16:15טל פלורנטין עם הפרס

טל פלורנטין הוזמן לטקס UXAwards בסן פרנסיסקו כדי לקבל אמש את פרס בחירת הקהל עבור עיצוב ואפיון אתר האינטרנט Maveze – "מה וזה".

בסוף השבוע התקיים בסן פרנסיסקו טקס UXAwards, שנחשב לאירוע הבינלאומי החשוב ביותר בתחום חוויית המשתמש (UX). בתחרות התמודדו 125 פרויקטי UX מכל העולם, שנבחרו להשתתף בתחרות, בהן עבודות של החברות: גוגל, אדידס, SAP, LG, LA Times, MSNBC, Chrysler, MTV, Harley-Davidson, New York City, PriceLine, eBay, ו- Virgin America. צוות השופטים בתחרות כלל מעצבים ומנהלים בכירים בחברות ענק בהן פייסבוק, Uber ו-Amazon.

טל פלורנטין, מחלוצי תחום חוויית המשתמש בישראל ומנכ"ל חברת UXVision,  שהוביל עד כה תכנון ממשקי משתמש של כ-120 אפליקציות, אתרים ומערכות, הגיש לתחרות את עבודת האפיון והעיצוב שלו לאתר www.maveze.co.il. את האתר הקימו לפני כשנתיים היזמיות טל וולקוביץ ויעל מונרוב, בכוונה לשמש אתר האינטרנט הראשון של דור ה-Y לדור ה-Y.

בתחילת השבוע קיבל פניה ממארגני התחרות, שהמליצו לו להגיע לסן פרנסיסקו. אמש, באירוע ההכרזה התברר, שפלורנטין זכה עבור עבודתו בפרס בחירת הקהל היוקרתי.

בנימוקי הזכייה ציינו השופטים: "חוויית המשתמש של אתר 'מה וזה' כוללת מספר פריצות דרך בהן תצוגה אופקית חדשנית, חוויית בלוגינג המאפשרת קרבה מיוחדת בין הכותב לקוראיו באמצעות שיתוף מידע נלווה של הכותב על הרקע, העיתוי, המניע והאווירה שליוותה את כתיבת הפוסט כמו גם בפלטפורמה המאפשרת לכותב לשלב תוכן קולי בדמות סאונד רלוונטי או הקראה של הטקסט להדגשת הניואנסים הייחודיים לכותב.

עוד הודגש בדברי השיפוט, שעיצוב ואפיון האתר לקחו צעד קדימה את מערכת היחסים בין הכותב לקוראיו באמצעות מגוון רחב של אפשרויות תגובה מלבד הלייק השגרתי וכי האתר מתחשב בצורה אידיאלית בצרכי הגלישה הנוכחיים, שעושים שימוש מוגבר בסמארטפונים וטאבלטים.

פלורנטין: "מלבד הפרגון מהקהל עצמו אין ספק, שהצלחת האתר בקרב המשתמשים היא פועל יוצא גם של אפשרויות הפרסום ששילבנו בו. כך, שבתוך כל העושר הגרפי בולטות גם ההזדמנויות השיווקיות המאפשרות לחברות לקדם את המותג שלהן בצורה אפקטיבית יותר מבכל מקום אחר בקרב קהילת דור ה-Y.

לעמוד על הבמה עם גדולי מעצבי ה-UX בעולם זו חוויה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד. אני שמח על ההזדמנות, שנפלה בחלקי, ושמח על ההכרה הבינ"ל, שהיא צעד חשוב להתפתחות התחום בארץ ומציבה את ישראל על המפה הבינלאומית גם בתחום הזה ונותנת דחיפה עצומה להמשיך ולתכנן מוצרים מנצחים גם בקנה מידה בינלאומי".
 



 
 
Bookmark and Share