Telecom News - הסטארטאפ קלאודין גייס 4 מיליון דולרים

הסטארטאפ קלאודין גייס 4 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ קלאודין גייס 4 מיליון דולרים
הסטארטאפ קלאודין גייס 4 מיליון דולרים
מאת: חיים חביב, 16.9.14, 14:27שרון וגנר

הגיוס הובל ע"י קרן ההשקעות 'טיטניום' ו-RDSeed מבית אלרון ורפאל ומיועד להשקעה בפיתוחים טכנולוגים חדשים ולהרחבת סל המוצרים.

Cloudyn, חברת הזנק ישראלית, שהוקמה ב-2011, שמתמחה בניטור וייעול שירותי ענן לעסקים, השלימה גיוס כ-4 מיליון דולרים. ההשקעה המצטברת עד כה בחברה עומדת על סך 5.5 מיליון דולרים.

גיוס הכספים הובל ע"י חברת השקעות "טיטניום" ו-RDSeed, חברת בת של RDC מבית אלרון ורפאל. המימון החדש מיועד לתמיכה בפלטפורמות תשתית מחשוב ענן נוספות ולהרחבת יכולות מוצר הדגל לתמיכה במספר רב של חברות בינלאומיות המנצלות את השירות הרב ענני וההיברידי.

ההשקעה באה לאחר חדירה מרשימה של הסטארטאפ לשוק ניטור וייעול שירותי ענן לעסקים. לחברה שורת מוצרים בעלי יכולת ניתוח ואופטימיזציה המאפשרים למשתמשים לזהות באופן יזום הוצאות מיותרות, משאבים לא מנוצלים, הדמיה של הרצת שירותים בין עננים שונים. היא מספקת מידע בדבר הקצאת יתר של משאבים בעננים ציבוריים, פרטיים והיברידיים. בשנה האחרונה הרחיבה החברה את תמיכתה בפלטפורמות מחשוב ענן נוספות על אמזון  (AWS), כגון גוגל (GCE) ו-OpenStack. בהמשך לגידול בביקושים, נערכת החברה לתמוך, עד סוף השנה, בעננים ציבוריים נוספים.

נכון להיום מנטרת קלאודין כ-8% מפלטפורמת הענן של אמזון. לחברה כ-2,400 לקוחות ברחבי העולם, כולל חברות 500F מובילות בתעשיית התעופה והחלל, תשתיות, ביוטכנולוגיה, שירותי נסיעות מקוונים, ייעוץ וניהול IT. היא נמצאת בצמיחה מהירה והכפילה את הכנסותיה ב-6 הרבעונים האחרונים  ברציפות, כ-400% משנה לשנה.

שרון וגנר, מנכ"ל קלאודין (בתמונה): "השקעה זו מאפשרת לנו להעלות את הרף ולאפשר ללקוחותינו לקבל ביצועי שירותי ענן יעילים ביותר. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו הבנה עמוקה לאופן השימוש בתשתיות ענן,  ביצועים תפעוליים אופטימליים ולמקסם את השקעותיהם במחשוב ענן, בין אם מדובר בשימוש בפלטפורמה בודדת או בשילוב של מספר פלטפורמות בהן משתמשים לקוחותינו".

החברה הודיעה היום על הצטרפות אלכסנדר איבזוב, שותף ומנהל בחברת ההשקעות טיטניום, למועצת המנהלים שלה כדירקטור.

אלכסנדר איבזוב: "ההשקעה שלנו מדגישה את הצמיחה המהירה של השימוש בפלטפורמת הניהול של קלאודין בשנה האחרונה. החברה נהנית ממומנטום עצום בשוק ומאימוץ מהיר של מוצריה ע"י חברות מובילות בתעשייה העולמית ובכך מאמתת את הערך הרב שניתן ללקוחותיה. אני מצפה בכיליון עיניים להצטרפות לדירקטוריון ולעבודה המשותפת עם שרון וגנר וצוות הניהול".

חברת ההזנק קלאודין זכתה לאחרונה בשורת פרסים על הישגיה כפתרון מוביל לניטור ואופטימיזציה של מחשוב ענן, בהם:

       CRN 2014 : One of the Top Emerging Vendors in Cloud Computing
      World Cloud Forum : Best Cloud Computing Service for 2014   
       Stevie Award 2014 : Best Cloud Application, Bronze award for Multi-Cloud  Management
 
קלאודין
גיוס



 
 
Bookmark and Share