Telecom News - לראשונה בישראל: הוענק לטמרס טלקום רישיון להנחת כבל תת ימי במפרץ אילת

לראשונה בישראל: הוענק לטמרס טלקום רישיון להנחת כבל תת ימי במפרץ אילת

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> לראשונה בישראל: הוענק לטמרס טלקום רישיון להנחת כבל תת ימי במפרץ אילת
לראשונה בישראל: הוענק לטמרס טלקום רישיון להנחת כבל תת ימי במפרץ אילת
מאת: מערכת Telecom News, 16.9.14, 19:41טמרס טלקום
 
טמרס טלקום היא החברה הישראלית הראשונה, שקיבלה רישיון ממשרד התקשורת להתחבר למערכת כבלים תת-ימיים נוספת המגיעה לאירופה מהים האדום.
 
טמרס טלקום, שנמנית על Tamares Group העולמית בבעלותו של איש העסקים פויו זבלדוביץ, (בתמונה), מפעילה ומשווקת שירותי תקשורת המבוססים על רשת סיבים אופטיים בפריסה בינלאומית ומחזיקה בכבל אופטי תת ימי בין ישראל לאירופה, היא החברה הישראלית הראשונה הזוכה באישור משרד התקשורת לחיבור מערכת תקשורת בינלאומית למזרח. אישור זה מקנה לחברה "אור ירוק" לחבר את הכבל האופטי שלה למערכת כבלי התקשורת התת ימית הגדולה בעולם באמצעות קישור אופטי באזור מפרץ אילת. 
 
קישור זה יספק מערך גיבוי בתצורה טבעתית באמצעות חיבור של 2 מערכות תקשורת נפרדות בעלות ניתובים שונים. בנוסף, הקישור למזרח יאפשר לטמרס טלקום להציע את הקישור המהיר ביותר לאסיה וממנה, תוך שימוש בכבל תת ימי חדש בים האדום, שמהווה חלק ממערכת כבלי תקשורת המתקדמת בעולם.
 
תום קורן, מנכ"ל טמרס טלקום: "רישיון משרד התקשורת לטמרס טלקום מקנה לנו  את האפשרות להיות החברה הישראלית הראשונה המגבה את מערכת התקשורת שלה בתוואי העובר דרך המזרח. קישור זה  יאפשר לנו להציע למפעילי תקשורת וחברות בינלאומיות את הנתיב הקצר והמהיר ביותר ממזרח למערב ולהעמיק בצורה משמעותית את סל השירותים המוצע ללקוחותינו. כל זאת, במטרה להמשיך ולספק את השירות הטוב והמהיר ביותר, תוך גיבוי מלא של המערכת הקיימת שלנו באמצעות ניתוב חדש שלא קיים כיום בישראל. ההרחבה המתוכננת תאפשר לטמרס טלקום לפרוץ את הגבולות המקומיים ולהוות שחקן מרכזי בשוק הקיבולת הבינלאומי. בימים אלה החלה טמרס טלקום לשווק את הניתוב אל מול גופי תקשורת בינלאומיים".
 
מפה



 



 
 
Bookmark and Share