Telecom News - Remini-Child Life Story Album-אפליקציה לתיעוד חוויות ילדות במקום אחד

Remini-Child Life Story Album-אפליקציה לתיעוד חוויות ילדות במקום אחד

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Remini-Child Life Story Album-אפליקציה לתיעוד חוויות ילדות במקום אחד
מאת: מערכת Telecom News
17/09/14,  00:24
מטרת / הייעוד של התוכנה: שמירת תמונות, ציורים וציטוטים מחוויות הילדות של הילדים בפלטפורמה אחת.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Remini - Create Child Album. לאייפון: Remini - Child Life Story Album.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה הישראלית בחינם עושה סדר בקבצים ובתמונות מחיי הילדים ומאפשרת לתעד, לרכז ולשמור תמונות של חוויות הילדות של הילדים במקום אחד. בני משפחה, הורים וגננות יכולים להעלות תמונות התפתחות וחגים של הילדים, ציטוטים וציורים ולתייג את הפריטים בשורת הסבר. האפליקציה מאפשרת למעשה יצירת סיפורי חיים של הילדים ע"ס זמנים ותגיות וגם שיתוף מיידי. מה שמתקבל זה אלבום מרוכז של חוויות הילדות של הילד. 

האפליקציה יכולה להיות יעילה במיוחד לגני ילדים, בהם הגננות יכולות לפתוח דף של הגן שלהן (המהווה למעשה רשת חברתית סגורה) ולהעביר אליו חוויות - תמונות של הילדים מחיי הגן, ובני משפחה יכולים להעלות משם תכנים לדף של הילד. כך כל "פניני הלשון" של הפעוטות, ציורים ושירבוטים של הקטנטנים, ותמונות של התקדמות התפתחותית (הליכה ראשונה, שן ראשונה וכד') ואירועי חג (תחפושות) תרוכזנה במקום אחד במיוחד כדי שיהיה קל לאתר אותם.

מסך Remini
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share