Telecom News - ביתן ישראלי יוקם בתערוכת תקשורת ו-IT בהודו - Convergence India

ביתן ישראלי יוקם בתערוכת תקשורת ו-IT בהודו - Convergence India

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> ביתן ישראלי יוקם בתערוכת תקשורת ו-IT בהודו - Convergence India
ביתן ישראלי יוקם בתערוכת תקשורת ו-IT  בהודו - Convergence India
מאת: מערכת Telecom News, 21.9.14, 20:00איילת שקד
 
התערוכה המרכזית בהודו, שמתקיימת מזה 23 שנה, תפגיש במהלך 21-23 לינואר 2015 משתתפים מישראל עם נציגים של מפעילי תקשורת, ספקי תוכן, יצרני ציוד, גופי מידע, גופי שידור, חברות כבלים ולוויין ועוד.

Convergence India 2014, שנערכה בינואר 2014 כללה 326 ביתנים מ-20 מדינות, שהציגו את הטכנולוגיות שלהן. ב- 2015 הצפי שהיקף הנוכחות הישראלית היוצאת והמציגה בהודו תגדל בצורה משמעותית ובפעם הראשונה יהיה ביתן ייחודי רק של חברות ישראליות. 

מטרת הביתן (Pavilion) הישראלי תהיה חשיפה לאחד השווקים האטרקטיביים והמתפתחים. זאת, במסגרת משותפת, שנועדה להקטין עלויות ולהגדיל נוכחות עבור החברות מישראל, שיטלו בו חלק.

איילת מור, (בתמונה), מנהלת תחום התערוכות בחברתMIW : על מנת לחזק ולקדם את הצלחתו של הביתן הישראלי, סיכמו נציגי חברת MIW עם החברה המנהלת את התערוכה - EIGroup, שיינתן סיוע בארגון פגישות אחד על אחד למציגים בביתן הישראלי.

סגן נשיא החברה המנהלת את התערוכה ציין, שהופעה ישראלית מאסיבית, לראשונה בתערוכה, היא יעד אסטרטגי עבורה, ויש רצון לראות בשנים הבאות יותר מציגים ונוכחות פעילה של ההייטק הישראלי אותו היא מקדמת וחושפת מזה 3 שנים במסגרת המשלחות שהיא מנהלת יחדיו עם MIW ".

התחומים בהם עוסקת התערוכה :
  Digital Homes, Cloud Computing, E-Governance, Mobile Money, financial inclusion, Smart Devices,

בין נותני החסות לאירוע: ממשלת הודו, השר לענייני תקשורת וטכנולוגיית מידע, משרד המידע והשידור.

לפרטים ורישום :
info@miw.co.il

הייטק בהודו



 
 
Bookmark and Share