Telecom News - נייס משיקה פתרון חיפוש באמצעות וידיאו המאפשר איתור חשודים תוך דקות

נייס משיקה פתרון חיפוש באמצעות וידיאו המאפשר איתור חשודים תוך דקות

דף הבית >> חידושים הכרזות >> נייס משיקה פתרון חיפוש באמצעות וידיאו המאפשר איתור חשודים תוך דקות
נייס משיקה פתרון חיפוש באמצעות וידיאו המאפשר איתור חשודים תוך דקות ספורות
מאת: מערכת Telecom News, 22.9.14, 22:20מצלמת מעקב
 
מחפשים מחט בערימת שחת? פתרון Suspect Search של נייס, עבורו הוגשה בקשה לרישום פטנט, מאפשר לראשונה לחפש במהירות אדם מסוים מתוך שעות של צילומי מצלמות אבטחה.
 
כשהזמן דוחק, אירגוני אבטחה ובטיחות הציבור לא יצטרכו לצפות בשעות על גבי שעות של סרטי וידיאו כדי לזהות ולעקוב אחר אנשי. כך, הודיעה היום NICE. החברה הציגה רשמית לשוק את NICE Suspect Search, פתרון ניתוח וידיאו חדש המאפשר לחפש ביעילות במקורות וידיאו שונים כדי לאתר מטרות בתוך דקות ספורות.
 
עד היום, חיפוש אחר אדם מסויים מתוך שעות של צילומי מצלמות אבטחה שונות באתרים רבים היווה מטלה מאתגרת, ממושכת ויקרה העלולה להסתיים ללא תוצאות.
 
פתרון NICE Suspect Search מאפשר להתחיל חיפוש אחר אדם באמצעות תמונה מתוך סרטון מצלמת אבטחה, העלאת תמונה או הרכבת "תבנית" לפי תיאור. המערכת יכולה לחפש בעת ובעונה אחת אחר מטרות רבות במספר מצלמות. סינון אוטומטי של 95% מהתמונות, שאינן רלוונטיות והצגת התוצאות עפ"י רלבנטיות, מאפשר סריקה של שעת וידאו ממצלמות אבטחה בתוך דקה.
 
 NICE Suspect Search יעיל במקרים רבים ובהם:
  • חקירת זירת פשע ע"י ניתוח מספר מקורות וידיאו על מנת לזהות את הנתיב והפעולות של מבצע הפשע.
  • מעקב אחר פורץ לאזור סגור או פריצת בטחון בנקודת ביקורת.
  • מציאת ילד אובד במסגרת חלון הזמן הקריטי.
  • איתור בעלים של חפץ, שהושאר ללא השגחה.
 
כתוצאה מכך, אירגונים יכולים לנהל ביתר יעילות את פעילות הבטחון והאבטחה שלהם, בין היתר, ע"י:
  • חיזוק יכולות הניתוח הפורנזי לאחר אירועים.
  • שיפור זמן התגובה.
  • מניעת פעילות פלילית.
  • קיצור משך השבתת הפעילות.
המערכת נסמכת על פתרון ניטור הוידיאו מבוסס ה-IP של נייס - NiceVision וניתן לשלבו עם פתרון ניהול המצבים של נייס - Situator. המערכת נמצאת בתהליך פריסה במספר פרוייקטים להוכחת ישימות ברחבי העולם (Proof-Of-Concept - POC), כולל שדות תעופה, מערכות תחבורה ציבורית, Safe Cities ואירועי ספורט חשובים.
 
כריס ווטן, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס: "בעוד הגידול במספר המצלמות הוא מגמה חשובה בשוק הבטחון, הנטל של עיבוד המידע הרב מגביל את הערך של קטעי הוידיאו. בהתבסס על העבודה הנרחבת שלנו בשוק, פיתחנו את NICE Suspect Search, שהיא אפליקציה פורצת דרך המטפלת בנקודה כואבת של לקוחותינו. בין אם הם מנסים למצוא חשוד, להבין מי שכח תיק או לראות היכן נעלם הילד, הפתרון יסייע לקבל את התשובה בתוך דקות".
 
מידע נוסף: www.nice.com/find-right-now/
 
NICE LOGO



 
 
Bookmark and Share