Telecom News - האקתון ראשון בישראל לתחום ה- IoT יוצא לדרך. ההרשמה עד 2.10.14

האקתון ראשון בישראל לתחום ה- IoT יוצא לדרך. ההרשמה עד 2.10.14

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקתון ראשון בישראל לתחום ה- IoT יוצא לדרך. ההרשמה עד 2.10.14
האקתון של 3 ימים למפתחים בעולם ה-IoT (ר"ת: Internet of Things) יוצא לדרך ויתקיים במכללת אפקה להנדסה בת"א ב-19 עד 21 לאוקטובר 2014. ההרשמה ליזמים ולמפתחים נסגרת ביום חמישי זה. חשיפה אדירה של מפתחי עולם ה-IoT  בישראל לעולם הרחב.
מאת: אבי וייס, 28.9.14, 23:00IOT LOGO

בהמשך לחשיפה שלנו כאן על ההצלחה וההתפתחות המהירות של קהיליית תחום ה-IoT בישראל, הוכרז היום על תחרות ההאקתון הראשון בישראל לתחום ה-IoT, ביוזמה משותפת של החברות המובילות בתחום זה בעולם, בשת"פ עם פורום IoT.

פרטי ההאקתון ל-IoT מצויים כאן, תנאי ההרשמה והשיפוט - כאן, ההרשמה - כאן. ההרשמה כאמור נסגרת ב-2.10.14. 

אבנר גורן, מנכ"ל TI ישראל (בתמונה משאבנר גורןמאל): "אנו מעוניינים לאתגר את השוק של היזמים המעוניינים לפתח בתחום ה-IoT. האתגר: לבנות תוך 3 ימים רצופים של האקתון מערכת עובדת של IoT.

ההאקתון מתבצע בשת"פ בין כמה גורמים עולמיים גדולים, כאשר השת"פ המרכזי הוא ביננו לבין IBM, כשאנו מספקים את כל הכלים הנדרשים למפתחים.

אנו מצפים מהמתחרים להציג לצוות השיפוט בסיום ההאקתון מכשיר המשדר נתונים דרך רשת הWiFi, שתהיה במקום, אל הענן של IBM. האירוע כולו יתקיים במכללת אפקה ברמת אביב. המתחרים יקבלו ציוד בסיסי למפתחים כולל צ'יפים ולוחות של TI וכלי פיתוח של IBM במטרה להגיע ליעד של מוצר שלם עובד תוך 3 ימים.

הזוכה בתחרות יציג את הפיתוח שלו באירוע Journey של ארנסט-אנד-יאנג ויזכה גם בפרס של 6 חודשים באקסלרטור של פיטנגו עם כל הליווי הקיים באקסלרטור (המיקום של הצוות יהיה ב- SOSA בתל-אביב). מדובר בהזדמנות יוצאת מן הכלל למפתחים ויזמים בעולם ה-IoT להוכיח את היכולת ההמצאתית שלהם ולחשוף אותה לעולם". 
עזרה ליזמים



 
 
Bookmark and Share