Telecom News - סיסקו מציגה: 0% ריבית לעסקים קטנים ובינוניים לאימוץ טכנולוגיות חדשניות

סיסקו מציגה: 0% ריבית לעסקים קטנים ובינוניים לאימוץ טכנולוגיות חדשניות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> סיסקו מציגה: 0% ריבית לעסקים קטנים ובינוניים לאימוץ טכנולוגיות חדשניות
סיסקו  מציגה: 0% ריבית לעסקים קטנים ובינוניים לאימוץ טכנולוגיות חדשניות
מאת: מערכת Telecom News, 29.9.14, 14:25סיסקו קפיטל

באמצעות תוכנית המימון 0% של EasyLease יזמים יכולים ליצור את תשתית ה-IT העדכנית ביותר בעסקים שלהם.

על מנת להישאר תחרותיים בשוק, על עסקים מודרניים להשקיע בטכנולוגיות הדור הבא ולהיות מודעים לבקרת עלויות והחזר על השקעה. לפי מחקר, שבוצע ע"י סיסקו במספר שווקים אירופאים, יכולתו של ספק טכנולוגיה לספק מימון היא גורם חשוב בתהליך קבלת ההחלטות לגבי רכישת טכנולוגיה עבור 85% מהיזמים, שהשתתפו בסקר, כאשר 70% אמרו, שמימון ע"י חברות טכנולוגיה חיצוניות יסייע להם בהשקעות, שתעזורנה להם להכין את העסקים שלהם לעתיד.

על מנת לעמוד בציפיות אלו השיקה Cisco Capital (חברה בת של סיסקו, שמתמחה בהספקה של שירותים פיננסיים מכל העולם ומתאימה אופציות פיננסיות לטכנולוגיות, שווקים ואזורים גיאוגרפיים מסוימים לפתרונות מבוססי Cisco ביותר מ-145 מדינות), תוכנית של 0% ריבית כחלק מתוכנית המימון שלה Easylease. מטרת התוכנית לסייע לעסקים קטנים ובינוניים באימוץ טכנולוגיה עדכנית במהירות ובזהירות עם השקעה ראשונית מינימלית ונוחות מקסימלית. כעת, הודות ל-0% ריבית, פתרונותיה של סיסקו זמינים בקלות רבה יותר מאשר בעבר: לקוחות אינם חייבים לשלם מיד עבור ההשקעה כולה ולהשתמש בכסף של החברות שלהם או ליטול על עצמם חוב. תוכנית מימון 0% EasyLease מאפשרת להם לבצע תשלומים חודשיים קבועים ולנהל בו זמנית את העלויות הכספיות והתפעוליות שלהם, לנהל מאזן תקציבי ולהיות עקביים.

יוסי אמון, מנהל המכירות של  Cisco Capitalבישראל: "מגבלות פיננסיות הן אחת הסיבות מדוע עסקים קטנים ובינוניים נתקלים בקשיים ליישם פתרונותIT  של הדור הבא. כעת, הודות לתוכנית מימון 0% של EasyLease, השקעה בטכנולוגיות IT החדשות ביותר תהיה קלה יותר. בו בזמן, יהיה באפשרות השותפים שלנו להתגבר על מגבלות תקציב קודמות, להציע ערך חדש ולהבדיל עצמם מאחרים בעיני הלקוחות שלהם. תוכנית מימון 0% של EasyLease נגישה דרך השותפים המוסמכים של סיסקו עבור כל מוצרי ושרותי סיסקו, לתקופה של 36 חודשים".
מימון



 
 
Bookmark and Share