Telecom News - עסקה משמעותית לסטארטאפ הישראלי אקספלורגייט בדרום אפריקה

עסקה משמעותית לסטארטאפ הישראלי אקספלורגייט בדרום אפריקה

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> עסקה משמעותית לסטארטאפ הישראלי אקספלורגייט בדרום אפריקה
עסקה משמעותית לסטארטאפ הישראלי אקספלורגייט בדרום אפריקה
מאת: מערכת Telecom News, 30.9.14, 17:45שת"פ

B.unite  מדרום אפריקה בחרה בפלטפורמת ההדרכה המקוונת של אקספלורגייט וזו תשמש לאימון רשת העסקים הקטנים והבינוניים המנוהלת על ידה וצפויה להגיע ל-25,000 עסקים בתוך 3 שנים.

אקספלורגייט, סטארטאפ ישראלי, שנוסד ב-2012 ע"י אורית פרדקוף ויהודה הולצמן, גייס סיד וקיבל מענק משמעותי מהמדען הראשי, סטארטאפם המפתח טכנולוגיות אינטראקטיביות לפלטפורמת הדרכה ושיתוף ידע בארגונים המקיפה מאגר תכנים הכוללים מעל 1,500 קורסי וידאו בנושאים מגוונים, מרחיב את פעילותו לדרום אפריקה והודיע על זכייה בלקוח חדש - B.unite - רשת המאגדת עסקים קטנים ובינוניים בתחומים שונים של תעשייה ומסחר בדרום אפריקה. זו חברת יעוץ לעסקים קטנים בדרום אפריקה המייצרת תכנים המיועדים לעסקים אלה  וגוביה מחיר נמוך של מספר דולרים למשתמש לחודש אבל מקושרת לאלפי עסקים קטנים, מה שהופך את אקספלורגייט עבורה למקור הכנסה משמעותי.

אקספלורגייט השיק את פלטפורמת ההדרכה ושיתוף המידע בתחילת שנה זו ומאז אוסף לקוחות באופן שוטף בעיקר בארה"ב אולם גם במדינות נוספות כולל בישראל. מרבית הלקוחות של הסטארטאפ הם חברות קטנות ובינוניות אך גם חברות גלובליות גדולות כמו קואלקום (ארה"ב) וקורנינג (ארה"ב). עתה נוספה דרום אפריקה.

למרות שמגזר ה-SME  בדרום אפריקה מהווה כ-50% מהתמ"ג הדרום אפריקאי, רבים מהם מתמודדים עם אתגרים המאיימים על קיומם. בי.יונייט מאגדת את העסקים האלה ומסייעת בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפניהם ובשיפור המיומנויות העסקיות והשיווקיות של בעלי העסקים, מנהליהם ועובדיהם מתוך מטרה לדחוף לצמיחת העסק, הרחבת היקף הפעילות וחדירה לשווקים חדשים.

הטכנולוגיה מבוססת הענן של אקספלורגייט, שמציעה כלי ניהול וביצוע להדרכה מקוונת בארגון לצד מערך חינמי של תכנים איכותיים, שמיוצר באמצעות "חוכמת המונים" ע"י מומחים מרחבי העולם, תאפשר ל-b.unite להרחיב את שירותי ההדרכה והמנטורינג שהיא מספקת היום לעסקים בדרום אפריקה כדי שיתרחבו לעולם המקוון ותאפשר לה לגדול ולתמוך בכ-25,000 עסקים בתוך 3 שנים.

גדעון רוברטסה, מנכ"ל B.unite:"כאשר חיפשנו פתרון מקוון, שהוא גמיש דיו וניתן להרחבה במהירות ומשרת היטב את הפילוסופיה שלנו הממוקדת בתמיכה בעסקים קטנים ובינוניים, הרי שהמערכת של אקספלורגייט בלטה בזכות היתרונות הטכנולוגיים המובהקים שלה. אנו מאמינים, שהיא תסייע בידינו בחיזוק הקשרים שלנו עם העסקים איתם אנו עובדים ותאפשר את הגידול המהיר אותו אנו מתכננים".

יהודה הולצמן, מנכ"ל אקספלורגייט (היה בעבר המנכ"ל של (MobileAccess: "אנו מאמינים, שהשוק הדרום אפריקאי טומן בחובו הזדמנויות עסקיות מעניינות, שמתאימות במיוחד לשילוב, שאנו מציעים בין טכנולוגיה חדשנית וגישה עסקית יצירתית לנושא תכני ההדרכה. המערכת שלנו, שהיא אינטואיטיבית, קלה לתפעול ונטולת כאבי הראש הכרוכים בהטמעה בהיותה מבוססת ענן, ביחד עם היכולת שלנו להפחית משמעותית את עלות ייצור תכני ההדרכה עבור ארגונים, מתאימה בדיוק לאותם עסקים הצומחים במהירות ומחפשים למקסם את יתרונות ההדרכה בארגון תוך שמירה על מסגרת תקציבית".



 
 
Bookmark and Share