Telecom News - התפתחות חדשה ב"פרשה הסודית"-בכיר תובע פיצויים ממש' התקשורת ועמיתיו

התפתחות חדשה ב"פרשה הסודית"-בכיר תובע פיצויים ממש' התקשורת ועמיתיו

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> התפתחות חדשה ב"פרשה הסודית"-בכיר תובע פיצויים ממש' התקשורת ועמיתיו
בלעדי: בכיר במשרד התקשורת הגיש אמש ערר לבית הדין הארצי לעבודה בה הוא תובע את משרד התקשורת בדרישה לפיצויים של מאות אלפי ש"ח, הן מהמשרד עצמו והן משני עמיתיו. אלו העמיתים שלפי פסק הדין "העלילו" עליו "עלילת דם". כ"כ משרד התקשורת הגיש היום ערר על פסק הדין (לבית הדין הארצי לעבודה), ונתן בכך גיבוי (וחיפוי) ל"גיבורי הפרשה".
מאת: אבי וייס, 30.9.14, 21:00גלעד ארדן

בכיר במשרד התקשורת (אותו כינינו כאן בכינוי EF), שיצא כ"מנצח" בדיון בבית הדין לעבודה בת"א ב"פרשה הסודית", החליט להגיש ערר על פסק הדין בנקודה אחת שחשובה לו (כנראה): היקף הפיצויים שהוא יקבל, כתוצאה מ"חשיפת העלילה" נגדו.

התוצאה הכספית של הפרשה, בפסק הדין בבית הדין לעבודה בת"א, היא שנקבע ע:י השופטת שחוזהו של EF יוארך ב- 4 שנים מיום מתן פסק הדין והמדינה תפצה אותו בסך של 50,000 ש"ח בשל עוגמת נפש, ותשלם לו סך של 180,000 ש"ח שכ"ט עו"ד והוצאות משפט בסך 20,000 ש"ח.

אולם, ההחלטה הזו משאירה את מי ש"בישלו את הדייסה" נגדו ממש "נקיים", מבחינה כספית. יתרה מכך, כבר חשפנו כאן שאת הוצאות עורכת הדין שטיפלה בתיק זה (בנוסף לעו"ד מטעם פרקליטות המדינה), שילם משרד התקשורת, בתרגיל "פטור ממכרז" על גבול החוקיות, במקום שבעלי העניין עצמם ישלמו זאת מכיסם.

כעת, הגיש EF ערעור לבית הדין לעבודה והוא מבקש להטיל פיצויים של מאות אלפי ש"ח על משרד התקשורת עצמו (כ- 200 אלף ש"ח) ועל שני בעלי התפקידים הבכירים (שכינינו אותם בשמות AB ו- CD), שנתבעים לשלם פיצויים ל- EF בסך של 100 אלף ש"ח כל אחד. סה"כ התביעה של EF היא לקבל עוד 400 אלף ש"ח פיצויים, מעבר ל- 250 אלף ש"ח שנפסקו (כאמור לעיל) לטובתו בתביעה בבית הדין לעבודה בת"א. 

שר התקשורת גלעד ארדן (בתמונה למעלה) הוא זה שעומד (כנראה) מאחורי כל מסע הטשטוש, החיפוי והטיוח של הפרשה, מהרגע שהונחה על שולחנו. זאת, במקום להעביר את הפרשה לחקירת המשטרה ולהשעות את המעלילים מתפקידם, עד גמר החקירה. שר התקשורת נקט בתרגיל השהייה נוסף, ע"י כך שהמשרד הגיש היום לבית הדין הארצי לעבודה ערר על פס"ד של בית הדין המחוזי לעבודה בת"א. כך, הדיון בערר יכול להמשך חודשים אם לא שנים... בכך, הוא נותן גיבוי מלא ל"מעלילים" ומגלגל את הבעיה לשר התקשורת הבא.... 

למה כל שמות הקוד המוזרים בכתבה? משום שעד רגע זה, בגלל תרגילים משפטיים של משרד התקשורת, הפרשה הזו עדיין חסויה (למרות שכל פרטיה כבר פורסמו באינטרנט וכל אחד בחיפוש פשוט בגוגל ימצא את פרטי הפרשה עם כל השמות), והיא נמצאת כרגע בפני החלטה של בית הדין הארצי לעבודה, כפי שחשפנו כאן, שטרם קיבל החלטה, מה מותר לפרסום ומה לא. 

לכן, פניתי למשרד התקשורת בשאלה: "האם נכון ש-EF הגיש ערעור לבית הדין הארצי לעבודה בו הוא תובע סכומי כסף נוספים מהמדינה ומשני המעורבים הראשיים ב"פרשה הסודית"?".
תגובה טרם קיבלנו, ואם תתקבל, נעדכן בהתאם. 
 
בית המשפט



 
 
Bookmark and Share