Telecom News - Google Cloud Platform מפחיתה 10% במחירי ה-Compute Engine

Google Cloud Platform מפחיתה 10% במחירי ה-Compute Engine

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> Google Cloud Platform מפחיתה 10% במחירי ה-Compute Engine
Google Cloud Platform הודיעה על הפחתת GCP10% במחירי ה-Compute Engine
מאת: מערכת Telecom News, 2.10.14, 17:09
 
 Google Cloud Platform - GCP מאפשרת למפתחים לבנות ולהריץ אפליקציות ל-web, למכשירים ניידים, או לפתרונות קצה, על גבי תשתית זו. היא מאפשרת לספק מגוון שירותים בהם עיבוד נתונים, אחסון וניתוח מידע עבור ארגונים גדולים ועסקים קטנים ובינוניים.  
 
Urs Holzle, סגן נשיא בכיר, תשתית טכנית, Google Cloud Platform הודיע אתמול, ב-Atmosphere Live, על הפחתה מיידית של כ-10% במחירי Google Compute Engine.
 
:Urs Hozle "אנו מאמינים, שהמחשוב, הליבה של עומסי העבודה בענ,ן צריך להיות פשוט ומהיר לפריסה, מסוגל לגדול בנפח ללא מאמץ ומתומחר בהתאם לחוק מור. בחודש מרץ השנה קבענו תקן חדש לתמחור הענן הציבורי, כאשר התאמנו את מחירי תשתית הליבה, לרבות מיחשוב ואחסון, לרמה הנכונה מלכתחילה לשוק.
 
כעת, בהתאם לחוק מור, אנו יכולים לשוב ולהוריד מחירים. אנו מפחיתים את המחירים של Google Compute Engine בשיעור של כ-10% באופן מיידי, וההפחתה תקפה לכל סוגי השימושים ובכל האיזורים. הפחתות המחירים הללו, הן תוצאה של התייעלות במרכזי הנתונים שלנו, כמו גם של הירידה בעלויות החומרה, שמאפשרות לנו להציע מחירים נמוכים יותר גם ללקוחותינו.
 
השימוש ב-Compute Engine לא רק מפחית עלויות, הוא גם מגביר את הפרודוקטיביות של המפתחי, והופך אותם לזריזים ויעילים יותר. צוותי פיתוח רבים משקיעים כ-80% מזמנם במה שאנחנו מכנים ״תיקון והתעסקות״ בעניינים כמו ניהול מערכות, תיקון באגים או סתם שמירה על פעילות שוטפת. רק 20% מהזמן מוקדש לדבר האמיתי, שבו צריך לעסוק - בניית מוצרים או מערכות חדשות, שישמשו כפלטפורמות לצמיחה עסקית".
 
עם Compute Engine ושאר מרכיבי פלטפורמת הענן של גוגל, אפשר להתנהל אחרת. חברה קטנה כמו SnapChat יכולה להגיע לקהל בינלאומי בעזרת צוות פיתוח ותפעול המונה רק מספר קטן של אנשים. כך גם למשל, במשחקי גביע העולם בכדורגל, שנערכו לאחרונה, קוקה קולה ו-CI&T, שותפה בפלטפורמת הענן של גוגל, בנו והריצו את קמפיין דגל האושר בתוך מספר שבועות בסיוע Compute Engine  Google. הקמפיין גייס למעלה מ-3 מיליון תרומות ממעריצים ביותר מ-200 מדינות".
 
לינק לפוסט הכולל את טבלת המחירים החדשה.

 
פלטפורמת הענן של גוגל



 
 
Bookmark and Share