Telecom News - אפסון חגגה 50 שנה למדפסת הראשונה עם מדפסות תלת ממד ומחשוב לביש

אפסון חגגה 50 שנה למדפסת הראשונה עם מדפסות תלת ממד ומחשוב לביש

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> אפסון חגגה 50 שנה למדפסת הראשונה עם מדפסות תלת ממד ומחשוב לביש
אפסון חגגה בישראל 50 שנה למדפסת הראשונה וחשפה מדפסות תלת מימד מחשוב לביש
מאת: חיים חביב, 3.10.14, 02:10EPSON IFA13-WF-100PIC

באירוע חגיגי עם שותפיה העסקיים בישראל חגגה Epson יובל שנים למדפסת הראשונה וחצי יובל למקרן ה-LCD וחשפה לראשונה בישראל מדפסות תלת מימד וגם מחשוב לביש.

ענקית ההדמיה היפנית Epson חגגה אמש (יום ה') בישראל 50 שנה להמצאת המדפסת הקומפקטית הראשונה, שנחשפה באולימפיאדת טוקיו 1964. מערכת תיעוד הזמנים האלקטרונית הפכה למערכת התיעוד האלקטרונית הראשונה באולימפיאדה והכניסה את אפסון לדפי ההיסטוריה. 25 שנה לאחר מכן, עוררה אפסון מהפכה נוספת כאשר הביאה לעולם המקרנים את טכנולוגיית ה-3LCD, שאפשרה תמונה חדה וברורה יותר והפכה את החברה למובילה בתחום המקרנים כבר 15 שנה ברציפות.

לראשונה בישראל הציגה אפסון קו מדפסות להדפסת צבע ברזולוציה גבוהה לכל בית ומשרד בעולם בטכנולוגיית ה-PrecisionCore, שהושקה במרץ 2014, ומציעה לשוק מדפסות מהירות עם ראש הדפסה מיקרו-אלקטרוני מדויק, שמשרת את תחומי ההדפסה התעשייתית באיכות הדפסה מדהימה (שהודגמה) ובעלויות הדפסה נמוכות משמעותית מכל שידענו בעבר. בתחום ההקרנה הציגה אפסון מקרנים בטכנולוגיית LCD3 - כיום קו המקרנים השולט בשוקי ההקרנה בקולנוע הביתי, הארגוני, משרדי ובמיוחד במגזר החינוך.

את עיקר תשומת הלב מיקדו כיווני הפיתוח העתידי של אפסון:  מחשוב לביש ומדפסות תלת מימד תעשייתיות. השקת משקפי ה-Moverio BT-200, משקפי המציאות המדומה, ריתקה אליה משתתפים רבים וצפויה לחולל מהפכה בתחומי עבודה ושירות מורכבים כמו גם מדפסות תלת מימד, שתובלנה בעתיד מהפכה בתחום הייצור, ותאפשרנה לדברי מינורו אוסוי, נשיא אפסון: "לייצר חלקי מתכת בדיוק של מיקרונים (מיליונית המטר). אנו רוצים, שהמכונות שלנו יידעו לעשות הכל". תהליך הפיתוח ייארך עוד זמן אבל באפסון מעריכים, שהחברה תשיק את מדפסת התלת מימד התעשייתית כבר בחומש הקרוב.
 
אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל: "אנו גאים מאוד במורשת ובמוניטין שלנו כמובילי חדשנות גלובאליים. אנו שואפים להפוך את המוצרים של אפסון לטובים יותר, ע"י השקעה במחקר ופיתוח. כך, שנוכל לספק ללקוחותינו את הערך המוסף המגיע להם. המחויבות שלנו היא לספק משהו, שאף אחד לא חשב שהוא אפשרי, שעונה על צורך בסיסי שלא מצאו לו מענה ולהיות הגורם הלוקח את הפתרון צעד אחד קדימה - תוך חשיבה על הלקוחות שלנו".

משקפיים חכמים בחברת מקורות
באירוע נחשף, שמקורות, חברת המים הלאומית של ישראל, אימצה לאחרונה (באמצעות WaTech, המרכז ליזמות ולשיתופי פעולה עסקיים בתחום המים), את המשקפיים החכמים של אפסון מדגם Moverio BT-200 בשילוב מערכת תוכנה מתקדמת מפיתוח חברת ההזנק הישראלית פילדביט (Fieldbit), לשימושם של אנשי התחזוקה בחברה.

כתבה נפרדת, מיוחדת ומפורטת על תכונות המשקפיים החכמים, על האפליקציה שפיתחה Fieldbit עבור המשקפיים החכמים הללו, ודברי אביתר מירון מנכ"ל פלידביט ואלון שפינגר מחטיבת WaTech באירוע בהתייחס למשקפיים ראו – כאן.
 
EPSON SUREL LAB D700
מדפסת תלת ממד
מקרן



 
 
Bookmark and Share