Telecom News - Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact נחתו בארץ בצמוד להשקה העולמית

Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact נחתו בארץ בצמוד להשקה העולמית

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact נחתו בארץ בצמוד להשקה העולמית
  Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact נחתו בארץ בצמוד להשקה העולמית
מאת: מערכת Telecom News, 7.10.14, 15:18Xperia Z3
 
מכשירי הדגל החדשים של סוני הם הסמארטפונים היחידים עם PS4 Remote Play. בנוסף, הם אטומים למים ואבק, לשימוש בכל מקום (IP65/68) וסוללה המחזיקה עד יומיים של שימוש רצוף בין טעינות.
 
נציגת סוני מובייל בישראל ברס אלקטרה השיקה בארץ את מכשירי הדגל מסדרת  Xperia Z - Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact, בצמוד להשקה העולמית, סמארטפון מוביל (פאבלט) בגודל  5.2 אינץ' וגרסה מוקטנת בגודל 4.6 אינץ'. 2 מכשירי הפרימיום משלבים תכונות  איכותיות של אטימות למים, ביצועי צילום משופרים, סוללה המחזיקה מעמד עד יומיים בלי טעינה, איכות Audio טובה ביותר ויכולת משחק מרחוק עם PS4 Remote Play.
 
תכונות:
עיצוב
Xperia Z3 מעוצב עם מסגרת אלומיניום דקה בעובי 7.3 מ"מ ומסך זכוכית מחוסמת במשקל של 152 גר', ממשק קל לשימוש ועיצוב סימטרי. לאלה המעדיפים סמארטפון קומפקטי יותר ה-Xperia Z3 Compact, עם המסגרת המעוגלת ומסך הזכוכית המחוסמת מספק עיצוב קומפקטי בעובי 8.6 מ"מ ובמשקל 129 גר'.
 
2 הדגמים אטומים למים עם הדירוג הגבוה ביותר (IP65/68), כך שאפשר לקבל שיחות בגשם או לצלם תמונות בבריכה.
 
העיצוב תואם לביצועים הודות למעבד משולבSnapdragon 801  של Qualcomm עם מעבד 4 ליבות במהירות 2.5 GHz ומודם דור 4 LTE)) לגלישה מהירה. ביצועי סוללה משופרים ב-2 הדגמים מספקים אורך חיי סוללה של עד יומיים ללא טעינה. ניתן לקבל יותר עם מצב STAMINA של סוני, שמכבה פונקציות העובדות ברקע כשהן לא בשימוש, כדי לסייע להאריך את חיי הסוללה.
 
הסמארטפונים היחידים עם PS4 Remote Play
סוני מציגה מהפכה בטכנולוגיית משחקים עם הוספת PS4 Remote Play בסדרת Xperia Z3. עםPS4 Remote Play  ניתן להשתמש ב- Xperia Z3או ב-Xperia Z3 Compact כמסך מרוחק המסוגל להתחבר ולשלוט במשחקי PS4. כאשר מסך הטלוויזיה בשימוש, מחברים את הסמארטפון למכשיר ה-PS4 דרך ה-WiFi הביתי ומשתמשים ב-DUALSHOCK4 Wireless Controller עם GCM10 Game Control Mount המאפשר להמשיך לשחק בכל מקום בבית על גבי ה- Xperia Z3או ה-Xperia Z3 Compact.
 
בנוסף, אפליקציית פלייסטיישן מאפשרת להשתמש ב- Xperia Z3או ב-Xperia Z3 Compact בתור מסך שני עם כל משחקי PS4, כדי לצפות מרחוק או להשתתף במשחק עם חברים, להיות בקשר עם חברים ב-PSN, לרכוש או להוריד משחקי PS4.
 
הם כוללים את טכנולוגיות האודיו וה-TV של סוני, ולגבי בהירות התמונה - השילוב עם תצוגת TRILUMINOS של סוני למכשירים ניידים עם Live Color LED, טכנולוגיית X-Reality לניידים והגברת ניגודיות אינטואיטיבית, מאפשר הן למסך ה-5.2 אינץ'  ב-Xperia Z3 עם Full HD והן למסך ה-4.6 אינץ' עם תצוגת 720p HD ב-Xperia Z3 Compact, לספק תצוגה חדה גם באור שמש ישיר.
 
המצלמה ומצלמת הווידאו
בסוני התבססו על שנים של מומחיות בצילום עם הטכנולוגיות של דגמי Cyber-shot ו-Handycam כדי להעניק לדגמי Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact יכולת צילום איכותית, בין אם זה בתאורה נמוכה, בתנועה או אפילו מתחת למים.
 
2 הסמארטפונים משלבים חיישן בגודל ''1/2.3 לתמונות סלולריות Exmor RS ומנוע עיבוד תמונה מדגם BIONZ לתמונות וקבצי וידאו חדים. ניתן לכלול הרבה יותר פרטים לכל תמונה הודות לעדשת ה-25 מ"מ הרחבה מסוג G Lens Sony. שני הסמארטפונים הם היחידים הכוללים מצלמה עם רגישות של ISO 12800 לצילום גם בתאורה נמוכה.
 
טכנולוגיית SteadyShot החדשה של סוני לצילום וידאו עם מצב Intelligent Active מפצה על תנועות המצלם, תוך ניתוח עשרות פריימים קדימה ואחורה כדי לחזות את הצעדים הבאים ולהפוך צילום פנורמי לתנועה אחת חלקה ויציבה יותר.
 
ניתן לצלם קליפים ברזולוציית 4K, כלומר, פי 4 מאיכות Full HD. בנוסף, מצב הווידאו ב-Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact מאפשר להשהות ולחדש צילומים כדי לתפוס את "הרגע המושלם" בקובץ אחד.
 
סאונד
סדרתXperia Z3  מספקת איכות סאונד נקי וברור הודות לטכנולוגיית ביטול הרעשים הדיגיטלי של סוני לסמארטפונים. רעשי סביבה מופחתים ב-98% כאשר משתמשים באוזניות MDR-NC31EM לביטול רעשים דיגיטלי. הרמקולים הקדמיים עם S-Force Front Surround מנגנים כל שיר בעוצמה ובצליל נקי.
 
קישוריות ואבטחה
באמצעות אפליקציית Xperia Transfer ניתן להעביר בקלות ובנוחות את כל התכנים, המוזיקה, התמונות, אנשי הקשר ועוד מכל מכשיר אנדרואיד, אייפון או ווינדוס ישן ישירות לסמארטפונים החדשים. בנוסף, תאימות NFC מקלה על חיבור התקנים חיצוניים ושיתוף עם יותר מ-160 מוצרי One-Touch של סוני כגון אוזניות, טלוויזיות ומוצרים חכמים ולבישים SmartWear, כולל מכשיר ה-SmartBand Talk SWR30 החדש.
 
צבעים: שחור ולבן וכן נחושת (Xperia Z3) ואדום (Xperia Z3 Compact).

מחירי היבואן הרשמי:
 Xperia Z3 במחיר 3,450 ש"ח
 Xperia Z3 Compact במחיר 2,950 ש"ח (כולל שנתיים אחריות)
 
זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "לראשונה מזה זמן רב, מכשירי הפרימיום מבית סוני מגיעים לישראל ממש בצמוד להשקה העולמית. מדובר בתהליך של שינוי, במסגרתו נהייה בשאיפה מתמדת להציע לצרכני הסלולר הישראליים את מיטב החדשנות הטכנולוגית של סוני בזמן אמת".

הערה: מכשירים אלה עדיין לא נבדקו ולא דורגו בדירוג הסמארטפונים הטובים ביותר בעולם בארה"ב לחודש אוקטובר 2014 - כאן. יתכן ויכנסו לדירוג נובמבר 2014. לדירוג אוקטובר 2014 נכנסו האייפון 6 והאייפון 6 פלוס.

לקריאת הכתבה: "פאבלט או טאבלט? מה כדאי לרכוש ולאיזה צורך?" - כאן.

 
אקספריה Z3



 
 
Bookmark and Share