Telecom News - הושקה התכנית היוקרתית JumpStart ליזמים מרעננה

הושקה התכנית היוקרתית JumpStart ליזמים מרעננה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הושקה התכנית היוקרתית JumpStart ליזמים מרעננה
במעמד ראש העיר רעננה (זאב בילסקי) ונכבדים רבים, השיק ה-Hub של רעננה הנקרא Hubanana, שטרם מלאה לו שנה, את התכנית Jumpstart Package עם 40 שותפים ובראשם בנק הפועלים, לטובת היזמים והסטארטאפים של רעננה.
מאת: אבי וייס, 8.10.14, 10:30עידן מאיר

בלעדי. ביום 7.10.14 בצהריים, צמרת ההייטק, קהילת העסקים וראשי עיריית רעננה התכנסו ב-Hub של רעננה בשם Hubanana, כדי להשיק את התכנית היוקרתית Junpstart עבור היזמים של רעננה, תכנית שערכה כ-15 אלף ש"ח לכל יזם וניתנת למעשה ליזמים במתנה.

ה-Hub, שרק לאחרונה חגג "יום הולדת" של חצי שנה מאז הקמתו, נוסד כאמור לפני פחות משנה, בזכות הרוח היזמית של רואי דינוביץ, שמונה לאחרונה ליו"ר הפורום למינהלות איזורי תעשייה ומסחר בישראל וראש מינהלת פארק מסחר ותעשייה רעננה, ביחד עם עידן מאיר, (בתמונה משמאל), יזם בעצמו ומנהל חממת Hubanana, שקמה בדצמבר 2013, בזכות הדחיפה של זאב בילסקי, ראש העיר רעננה, שמטפח ומקדם את התרבות היזמית ברעננה.
 
עידן מאיר: "אנו לא רק Hub, אקסלרטור או חממה. אנו בית לסטארטאפים. המשפחה כאן כוללת את כל היזמים וכל מי שתומך בהם. בזכותם, הבית הזה פורח וגדל, בית חם ואוהב. בקרוב נעבור למתקן חדש, כי גדלנו בהיקף היזמים והצרכים שלנו גדלו. היום זה יום חג עבורנו, כי אנו משיקים תכנית חדשה ליזמים". 

מיכל הירש נגרי, מנכ"לית עיריית רעננה: "אנו מטפחים בעיר את היזמות והפיתוח העסקי. זה חלק מרכזי בתפיסת העולם הכוללת של ראש העיר וכל הצוות העירוני. מה שקרה ב-Hubanana זה היישום של החלום שלנו, חלום שראה ראש העיר זאב בילסקי כבר בתחילת הקדנציה שלו. 

סיימנו בימים האחרונים, ביחד עם כל השותפים שלנו, מינהלת הפארק ומחלקת הנדסה, לתכנן את המתחם החדש עבור ה-Hub, ואנו יוצאים לדרך חדשה ונסיים את העבודות במתחם החדש מאוד מהר". 

זאב בילסקי: "אני שם בראש סדר העדיפות שלי את הצעירים בעלי החזון הרצים קדימה. רואי דינוביץ מוביל את היוזמה הזו עם שותפים רבים בהצלחה רבה. אני מאמין, שרעננה זה המקום הטוב ביותר לטפח יזמות, לטפח צעירים ולקדם את הצעירים ביחד עם הטכנולוגיה.

אני מאמין, ש'צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים'. במלחמת 'צוק איתן', שהסתיימה לאחרונה, זו הייתה המלחמה הטכנולוגית הראשונה של ישראל וזה הוביל את כולם להבין, שהטכנולוגיה ניצחה ובענק. זה שיחק תפקיד מרכזי בכל רובד, החל מהחייל בשטח וכלה בטייס במטוס. אנו מדינה קטנה של בקושי 8 מיליון אנשים והגענו להישגים טכנולוגיים, שאין דומה להם בשום מקום בעולם.

זה קרה בגלל שידענו לטפח את הצעירים. אצלנו בעיר, מגיל בית-ספר יסודי, ילדים מחוננים מכיתה ד' זוכים לקידום ולטיפוח. זה מה שמוביל אותנו לפריצות דרך בפיתוחים הטכנולוגיים.

בעבר הלא רחוק, לא ידענו ברעננה מה זה הייטק. התחלנו עם הקמת 'פארק מדע'. הייטק עוד לא היה מוכר לנו. הייתי צריך לשכנע יזמים ומנהלים לפתוח את החברות שלהם ברעננה. זה הצליח ובגדול.

אני מעוניין, שכל מי שיש לו חלום, שינסה להגשים את החלום שלו כאן. ברור, שרוב החולמים יישארו עם החלום בלי לממש אותו. אבל, מכל קבוצה יהיה לפחות אחד, שכן יצליח לממש את החלום. אנו רואים זאת יום יום אצלנו בחברות ההייטק המתרבות, המצליחות והגדלות ברעננה. אנו נוביל את צעירי רעננה להיות בפסגת הטכנולוגיה של מדינת ישראל". 

שרית בן נתן, מנהלת אזור השרון, בנק הפועלים: "זה לא מקרי, שבנק הפועלים התחבר לעיריית רעננה. החזון הזה החל לפני 20 שנה ע"י ראש העיר, לייצר חדשנות ברעננה. החיבור שלנו ליזמות הוא טוטאלי. אנו מעוניינים להתחבר לקהילה הזו בכל רמה ובכל שטח. זה מתחיל במפגשי Meetups, דרך תמיכה ב-Hub וכלה בכל צורך העולה בפנינו. בנק הפועלים השיק את יוזמת FinTech ליזמים בעולם הפיננסי והבנק פתח את תחרות ה-BankApp לאפליקציות מובייל. אנו הראשונים בתחום הזה ומובילים את החדשנות בעולם הפיננסי ולכן החיבור עם רעננה הוא חלק מהרוח הפנימית שלנו.  

אנו מעוניינים ללוות את היזמנים בכל המהלכים הפיננסיים שלהם ולעזור להם בחשיבה כיצד להתפתח ולהצליח. נביא תכנים ל-Hub, שיביאו ערך ליזמים. תמיכה בעסקים קטנים היא הבסיס לצמיחה במשק ואנו בבנק רואים בזה יעד אסטרטגי. אנו נהיה כאן כבית פתוח ליזמים ונשמח לשתף פעולה עם כל רעיון". 

עידן מאיר: "אני גאה להציג בהשקת התכנית Jumpstart שיש לנו בתכנית 40 שותפים תומכים. היום אנו משיקים את החבילה הזו, שמספקת ליזמים 40 נותני שירותים, שהתנדבו לתת סיוע לחברות ההזנק. מדובר במענק כספי מאוד משמעותי ליזמים בתחילת דרכם, וזה יינתן לכל יזם, שייכנס לתכנית ב-Hubanana. אני מודה לכל מי שתרם וסייע להקים את המפעל המדהים הזה". 

בתמונה (מימין): רואי דינוביץ, יו"ר הפורום למינהלות אזורי תעשייה ומסחר בישראל וראש מינהלת פארק מסחר ותעשייה רענננה, מיכל הירש נגרי, מנכ"לית עיריית רעננה, זאב בילסקי, ראש העיר רעננה, שרית בן נתן, מנהלת אזור השרון, בנק הפועלים:
ראש העיר רעננה בטכס ההשקה
Bookmark and Share