Telecom News - Tonight Hotel-אפליקציה להזמנת חדר ברגע אחרון במלון בארה"ב בהנחה

Tonight Hotel-אפליקציה להזמנת חדר ברגע אחרון במלון בארה"ב בהנחה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> Tonight Hotel-אפליקציה להזמנת חדר ברגע אחרון במלון בארה"ב בהנחה
מאת: מערכת Telecom News
15/10/14,  00:07
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאפשר לתיירים שלא מזמינים מלון מראש בארה"ב אלא חדרים מושכרים, הוסטלים או לאלה השוהים אצל חברים /בני משפחה להגיע ברגע האחרון ללינה בבית מלון ברמה גבוהה במחיר סביר.
שם התוכנה: Tonight Hotel
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מציעה חדרים בבתי מלון ב-12 מדינות בארה"ב, כאשר בתי המלון עצמם משחררים את החדרים עפ"י אחוזי התפוסה בזמן אמת. כך, שהם יכולים לאכלס את החדרים האחרונים לפחות במחיר נמוך יחסית. האפליקציה כוללת גם חוות דעת. יש בה גם אפשרות לראות את מצב החדרים עד שבוע מראש ולקבל תמונה לגבי רמת המחירים ומספר החדרים הצפויים להיות פנויים ולרדת במחיריהם. האפליקציה לא מיועדת לתיירים הנוסעים לחו"ל ומזמינים מראש חדרי מלון אלא לאלה המשתמשים בחלופות אחרות ויכולים כעת לאפשר לעצמם חדר  בדרגה גבוהה במחיר זול.


מסך Tonight Hotel
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share