Telecom News - מסטרקארד+Zwipe השיקו כרטיס תשלום מהפכני עם חיישן טביעת אצבע מובנה

מסטרקארד+Zwipe השיקו כרטיס תשלום מהפכני עם חיישן טביעת אצבע מובנה

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מסטרקארד+Zwipe השיקו כרטיס תשלום מהפכני עם חיישן טביעת אצבע מובנה
מסטרקארד ו-Zwipe השיקו כרטיס תשלום מהפכני הכולל חיישן טביעות אצבע מובנה
מאת: מערכת Telecom News, 20.10.14, 15:31כרטיס אשראי מהפכני
 
מסטרקארד ו-Zwipe הכריזו על שיתוף הפעולה שלהן בהשקת כרטיס התשלום נטול המגע הביומטרי הראשון בעולם, שכולל חיישן טביעות אצבע מובנה.
 
השקת הכרטיס התבצעה לאחר עריכת ניסוי מוצלח עם Sparebanken DIN הנורבגי, שמסונף לקבוצת EiKA, כתשובה לאתגרים המורכבים במתן פתרון תשלום מהיר ונוח, שאינו כרוך בהתפשרות על אבטחה.
 
כרטיס התשלום Zwipe מסטרקארד הוא כרטיס התשלום נטול המגע הראשון מסוגו בעולם עם אימות טביעות אצבע. הוא כולל חיישן ביומטרי מובנה ואת טכנולוגיית האימות הביומטרי המאובטח של Zwipe, ששומרת על הנתונים הביומטריים של בעל הכרטיס. הכרטיס מכיל רכיב EMV מאושר ואת אפליקציית היעדר המגע של מסטרקארד.
 
זה הכרטיס הראשון מסוגו, שמשלב את האבטחה, שמציע אימות ביומטרי, עם המהירות והנוחות של תשלום נטול מגע. נתוני טביעת האצבע של בעל הכרטיס מאוחסנים ישירות על גבי הכרטיס, לא במסד נתונים חיצוני. לאחר הפעלה באמצעות סורק טביעות אצבע פשוט, כרטיס Zwipe מסטרקארד יכול לשמש לצורך ביצוע תשלומים נטולי מגע. האימות הביומטרי מחליף את הקלדת מספר הזיהוי בן 4 הספרות וכך מאפשר לבעל הכרטיס לבצע תשלומים בכל סכום שהוא. זאת, בניגוד לכרטיסי תשלום נטולי מגע אחרים הזמינים בשוק.
 
Zwipe עובדת כעת על הדור הבא של הכרטיס, שיושק ב-2015. הכרטיס החדש יהיה זמין בפורמט זהה לכרטיס תקני ויתוכנן כך, שיוכל לעבוד עם כל מסופי התשלום. בנוסף, הכרטיס החדש יצרוך חשמל ישירות ממסוף התשלום ולא יזדקק לסוללה.
 
אג׳אי בהאלה, נשיא פתרונות אבטחה ארגוניים במסטרקארד: ״אנו מאמינים, שעלינו להיות מסוגלים לזהות את עצמנו בלי להשתמש בסיסמאות או מספרי זיהוי. אימות ביומטרי יכול לסייע לנו להשיג את המטרה הזו. עם זאת, האתגר שלנו הוא להבטיח, שהטכנולוגיה מציעה ללקוח אבטחה עוצמתית, קלות שימוש ונוחות. הניסוי הראשון של Zwipe הוא אבן דרך משמעותית ותוצאותיו מעודדות מאוד.
 
בטחון ואבטחה בביצוע תשלומים שגרתיים ניצבים בלב עסקיה של מסטרקארד. אנו נמשיך לעבוד בשיתוף חברות חדשניות, דוגמת Zwipe, כדי להבטיח, שאנו מקדימים את הנוכלים ומספקים חווית תשלום שקופה. משום שבסופו של דבר, הלקוח הוא זה המחליט כיצד ברצונו לשלם״.
 
קים המבורסטאד, מייסד ומנכ״ל Zwipe: ״התגובה לניסוי שלנו עם Sparebanken DIN היתה חיובית מאוד. בעלי כרטיסים אהבו את קלות השימוש בכרטיס עם תכונת האבטחה הנוספת. בנוסף, קיבלנו תגובות חיוביות במיוחד מקמעונאים, שהשתתפו בניסוי. הניסוי איפשר לשותפים שלנו לאסוף משוב רב ערך מהלקוחות, לשמוע על החוויה שלהם ולהבין מהן הפרקטיקות הטובות ביותר בשלב ההרשמה והפריסה״.

 
כרטיס אשראי מהפכני



 
 
Bookmark and Share