Telecom News - מיזם הסיבים לבתים של בזק תחת שם המותג Bfiber יצא לדרך

מיזם הסיבים לבתים של בזק תחת שם המותג Bfiber יצא לדרך

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מיזם הסיבים לבתים של בזק תחת שם המותג Bfiber יצא לדרך
בלעדי: בזק לא ממתינה לתחרות: יוצאת עם המותג Bfiber ועם אתר חדש ומשאירה מאחור את Unlimited, קבוצת הוט וקבוצות הסלולר סלקום ופרטנר, שחולמות לרכב על הרשת שלה במסגרת "שוק סיטונאי" שאיננו. עשרות אלפי ק"מ של סיבים כבר נפרסו בכל רחבי הארץ.
מאת: אבי וייס, 20.10.14, 22:20Bfiber Logo

כשחשפנו במאי 2014 את "שיגעון הסיבים" של בזק (וגם קצת של הוט), לא תארנו לעצמנו את היקף הפריסה ועוצמתה. כעת, נחשף המותג של פרויקט הדגל של בזק עם האתר שלו: Bfiber, שבזק השיקה באופן לא רשמי. בהחלט אתר מעניין המתחרה "ראש בראש" באתר של Unlimited, שהחלה לחבר כמה בתים בבאר שבע ובטירת כרמל. 

לעומת הדשדוש במקום של Unlimited ואי התקדמות של הוט בתחום הסיבים לבתים, בזק מדווחת באתר החדש שלה, שהיא הספיקה לפרוס כבר מעל עשרות אלפי ק"מ סיבים אופטיים בכל הארץ וכל יום נפרסים עוד ועוד סיבים. עד סוף 2014 בזק צפויה להשלים פריסת סיבים אופטיים לקרוב למיליון בתים ועסקים, המהווים מעל 40% מכלל משקי הבית בישראל. תשתית מתקדמת זו המגיעה עד בית הלקוחות (FTTH/B), מותאמת לכל טכנולוגיה עתידית שתפותח. בהמשך בזק מתכננת להשיק את הרשת החדשה ולהציע על גביה מגוון שירותים חדשניים. 

מתי בזק תחל לחבר בתים בקצב? די ברור ,שלאחר שיאושר "תיק השירות" לפריסה הזו במשרד התקשורת. בשלב זה מה שבזק מדווחת באתר שלה הוא: "בזק כבר ביצעה ניסוי בטכנולוגית הסיבים בקרב כמה מלקוחותיה. ניסוי שזכה להצלחה ושביעות רצון גבוהה מהלקוחות. בימים אלו בזק מתמקדת בפריסת תשתית ה-Bfiber ברחבי הארץ. בהמשך בזק תתחיל לחבר לקוחות לשירותים ברשת הסיבים החדשה".

המהלך הדרמטי הזה של בזק, בתוספת השדרוג של הרשת ל-Vectoring ול- G.fast, מחסל למעשה את רעיון "השוק הסיטונאי", כפי שחשפנו בהרחבה כאן. הקבוצות סלקום ופרטנר ועוד כמה שחקני תקשורת קטנים, שקיוו "לרכב" על הרשת של בזק במסגרת "שוק הסיטונאי", נפלו עמוק לבור, שהכינו לבזק ויישארו עם החלום בלבד, בתוך הבור...

רשת הסיבים של בזק במיזם Bfiber תגיע כמהלך 2015 כמעט לכל בית ועסק בישראל, והמתחרים נשארים מאחור עם חלומות, הצהרות לעיתונות, טור בפייסבוק של השר גלעד ארדן, שעוד מעט ייעלם ממשרד התקשורת (ויצוץ מחדש במשרד הפנים), ועם שפע של תכניות על הנייר...
 
Bfilber website



 
 
Bookmark and Share