Telecom News - DSPG וקוואלקום הציגו פתרון משותף ליישומי טלפוניה ו-IoT

DSPG וקוואלקום הציגו פתרון משותף ליישומי טלפוניה ו-IoT

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> DSPG וקוואלקום הציגו פתרון משותף ליישומי טלפוניה ו-IoT
DSPG וקוואלקום הציגו פתרון משותף ליישומי טלפוניה ו-IoT
מאת: חיים חביב, 22.10.14, 15:04IOT

הפתרון משמש ליישומי טלפוניה באיכות HD ואינטרנט של הדברים (IoT). בנוסף, הציגה אתמול DSPG נתב תקשורת מבוסס אינטל, שכולל שבב שפיתחה, ומאפשר יישומי IoT בתדר טלפוניה אלחוטית.

חברת DSPG, ספקית שבבי מולטימדיה, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם קוואלקום האמריקאית בתחום האינטרנט של הדברים (IoT). החברה חשפה נתב תקשורת המבוסס על שבב ה-IPQ806x של קוואלקום, שמשלב את שבב ה-DCX81 שפיתחה. נתב התקשורת מאפשר יישומי טלפוניה אלחוטית באיכות HD לצד יישומי אוטומציה ביתיים ושליטה מרחוק על מכשירים בבית. השבב של DSPG מאפשר הוספת ועדכון יישומים באמצעות עדכון תוכנה מרחוק.

שבב ה-DCX81 של DSPG מבוסס על טכנולוגיית ULE המאפשרת יישומי אינטרנט של הדברים בתדרי טלפוניה אלחוטית. הטכנולוגיה מתאפיינת בתחום תדרים נקי מהפרעות, טווח קליטה רחב ומאובטח, תמיכה ביישומי וידאו ואודיו, חיי סוללה ארוכים וצריכת הספק נמוכה במיוחד.

שירותי ה-IoT צפויים בעתיד להפוך לאחד ממנועי הצמיחה וממקורות ההכנסה החשובים של ספקי שירותי תקשורת. השבב החדש של DSPG מאפשר ליצרנים לפתח בזמן קצר יחסית נתבי תקשורת מתקדמים באמצעותם ניתן יהיה להציע שירותים מתקדמים, ובשלב מאוחר אף לשדרגם באמצעות עדכון תוכנה מרחוק. נכון להיום, יותר מ-25 מיליון משקי בית משתמשים בנתבי תקשורת הפועלים בתדר הטלפוניה האלחוטית המאפשר הוספת יישומי אינטרנט של הדברים.   

דניאל אסטרך, מנהל קו מוצרי נתבי התקשורת של DSPG: "אנו שמחים לעבוד עם קוואלקום ולסייע בפיתוח דור חדש של נתבי תקשורת ביתיים המתאפיינים ביישומים מתקדמים ויעילות בצריכת ההספק".  

אדם לאפדה, מנהל קו מוצרי האינטרנט בחטיבת את'רוס בקוואלקום: "שילוב השבב של DSPG עם השבב של קוואלקום מאפשר ליצרנים ולמפעילי התקשורת לספק נתבים ביתיים הכוללים יישומים ושירותים חדשים מבוססי IP לצד טלפוניה באיכות HD". 

שיתוף עם אינטל: DSPG הציגה אתמול נתב תקשורת ביתי המבוסס על שבב Puma-6 של אינטל לצד שבב שפיתחה. הוא מיועד לספקי תקשורת המעוניינים להציע למנוייהם שירותי IoT בתדרי טלפוניה אלחוטית הביתית.  

שת"פ



 
 
Bookmark and Share