Telecom News - יבמ ומיקרוסופט תשתפנה פעולה להרחבת היצע כלי תוכנה בענן ההיברידי

יבמ ומיקרוסופט תשתפנה פעולה להרחבת היצע כלי תוכנה בענן ההיברידי

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> יבמ ומיקרוסופט תשתפנה פעולה להרחבת היצע כלי תוכנה בענן ההיברידי
יבמ ומיקרוסופט תשתפנה פעולה להרחבת היצע כלי תוכנה בענן ההיברידי
מאת: חיים חביב, 26.10.14, 19:55ענן

יבמ ומיקרוסופט תשתפנה פעולה בהנגשת מוצרי תוכנה ארגוניים שלהן בסביבת Azure של מיקרוסופט וענן המחשוב של יבמ.

הידוק הקשר בין 2 החברות לצד חיזוק מגמת אימוץ תפיסת הענן ההיברידי יאפשר ללקוחות, לשותפים עסקיים ולמפתחים ליהנות ממבחר גדול של אפשרויות בענן ויסייע בניצול הזדמנויות עסקיות, קידום חדשנות וצמצום עלויות.

הקשר בין יבמ לבין מיקרוסופט יעמיד מספר יתרונות חשובים ללקוחות:

יבמ ומיקרוסופט תצענה כלי תוכנת תשתית מרכזיים של יבמ, שהוכיחו עצמם בסביבת עבודה ארגונית, ובהם שרת היישומים של WebSphere, שרת WebSphere MQ ובסיס הנתונים DB2 על גבי מכונות וירטואליות של Azure, למשימות פיתוח ועבודה מלאה.

החברות פועלות יחדיו להציע גרסת ריצה (runtime) של   Microsoft.NET יחד עם הכלים הרלוונטיים על גבי ענן הפיתוח Bluemix של יבמ, שמוצע כפלטפורמת ענן כשירות. כך, תיפתח הדרך בפני מיליוני מפתחים בסביבת .NET לבנות יישומים בקנה מידה גדול ללקוחות המשתמשים בענן המחשוב של יבמ. החברות תחלנה בהצגה מוקדמת מוגבלת של .NET על גבי Bluemix.

יבמ ומיקרוסופט תאפשרנה ללקוחות להביא עימם את רישיונות התוכנה הקיימים שלהם אל ענני המחשוב של 2 החברות, באופן, שימנע מהן הוצאות נוספות. מיקרוסופט תציע גם תוכנות תשתית של יבמ על גבי ענן Azure במתכונת של תשלום עפ"י צריכה בפועל.

בנוסף, מתכננות החברות גם להציע את סביבת Pure Application Service של יבמ על גבי Azure וענן SoftLayer של יבמ, באופן, שיאפשר פריסה והפעלה אוטומטית, ניהול תצורה וניהול רשיונות בסביבות ענן היברידי.

SoftLayer תומכת כיום במגוון רחב של כלי תוכנה מתוצרת מיקרוסופט, ובכלל זה Windows Server, Hyper-V, WebMatrix, Windows Firewall, SQL Server וכלים אחרים.

רוברט לה-בלנק, סגן נשיא בכיר של יבמ ומנהל קבוצת התוכנה ופתרונות הענן: "אנו יוצרים ביחד הזדמנויות חדשות לקידום החדשנות בענן ההיברידי. ההסכם מבסס את האסטרטגיה של יבמ, החותרת להציע טכנולוגיית ענן פתוחה לארגונים. לקוחות יוכלו עתה ליהנות מגישה חסרת תקדים אל טכנולוגיות תוכנות התשתית של יבמ ויזכו למבחר גדול עוד יותר של כלים בהם ניתן להשתמש על מנת לבנות ולפרוס את סביבות הענן שלהם".

סקוט קטרי, סגן נשיא בכיר לתחום הענן והמחשוב הארגוני במיקרוסופט: "מיקרוסופט מחויבת לסייע ללקוחות ארגוניים לממש את היתרונות העצומים של ענן המחשוב במסגרת המערכות שלהם, עננים המופעלים ע"י שותפים ומיקרוסופט Azure. בעקבות ההסכם הזה יוכלו לקוחות לממש את היתרונות של עבודה בענן בקנה מידה גדול, ביצועים ארגוניים ויכולות היברידיות, שזמינים כולם בסביבת Azure".

 
עננים



 
 
Bookmark and Share