Telecom News - סיינה מייצרת הזדמנות חדשה ומהפכנית בשדה הקרב החדש - רשתות המטרו

סיינה מייצרת הזדמנות חדשה ומהפכנית בשדה הקרב החדש - רשתות המטרו

דף הבית >> חידושים הכרזות >> סיינה מייצרת הזדמנות חדשה ומהפכנית בשדה הקרב החדש - רשתות המטרו
סיינה מייצרת הזדמנות חדשה ומהפכנית בשדה הקרב החדש - רשתות המטרו
מאת: מערכת Telecom News, 27.10.14, 08:30יניב הגדיש
 
הפתרון משנה את השוק מקצה אל קצה והופך רשתות מטרו (רשתות התקשורת העירוניות) לפלטפורמה עם שירותים ותכונות עפ"י דרישה, שמציגה הכפלה בצפיפות השירותים במחצית מהאנרגיה והשטח ומשפרת את יכולת הרשת בחיבור משתמשים לתוכן ואפליקציות. הזדמנות פז למפעילות התקשורת לספק שירותים חדשים ללקוחות. 
 
Ciena, מובילה עולמית בפתרונות לרשתות תקשורת, הכריזה על פלטפורמה חדשה - 8700 Packetwave, שמאפשרת לספק שירותים ותכונות באופן דינמי ועפ"י דרישה. מדובר בפתרון מיתוג של טרות ((Terabits, שישנה את הדרך בה מתוכננות, מופעלות ומנוהלות רשתות מטרו ורשתות בין מרכזי נתונים. זאת, באמצעות השילוב בין מיתוג את'רנט בקיבולת גבוהה, אופטיקה קוהרנטית חכמה וגישה של תוכנה פתוחה.  
 
הפלטפורמה החדשה תאפשר למפעילי הרשת לתמוך באפליקציות "לפי דרישה" כגון שירותי ענן, וידאו בזמן אמת, והפצת תוכן – אלה ממשיכות להיות המנוע ליצירת ביקוש עבור שירותי 10GbE/100GbE.
 
ה-8700 הוא החלוץ בשוק במה שסיינה מגדירה כסיווג חדש של מוצרי רשת, שיסייעו למפעילי תקשורת לספק במהירות שירותים בקיבולת גבוהה, אגרגציה יעילה של משתמשים, וקישוריות מהירה למרכזי נתונים. הפלטפורמה משלבת בצורה חלקה בין אגרגציה של 100GbE ו-10GbE ומיתוג, כשהיא מנצלת את יתרונות  הביצועים והיעילות של מודולים טכנולוגים מתקדמים, בשילוב הטכנולוגיה הקוהרנטית והאופטית המובילות בשוק, שפותחו ע"י החברה - WaveLogic 100G.

התוצאה היא מערכת המפחיתה משמעותית בהוצאות רכישה ותפעול, כשהיא מספקת עד פי 2 צפיפות שירותים ודורשת רק מחצית מהאנרגיה והשטח בהשוואה לגישות חלופיות.
 
ה-8700 תומך במעבר של התעשיה לרשתות מובנות-תוכנה ווירטואליזציה ומביא לידי ביטוי את המאפיינים של ארכיטקטורת ה- OPn® של החברה אל רשתות המטרו, רשתות אזוריות ורשתות ה-WAN  בין מרכזי הנתונים. רשתות מטרו OPⁿ המוקמות באמצעות ה-8700 תאפשרנה למפעילי הרשתות ליהנות מהיתרונות של פלטפורמת רשת וירטואלית הניתנת לתכנות, תוך אספקה של רוחב פס איכותי ובכמות רבה אל קצה הרשת.
 
עובדות מרכזיות:
  • עפ"י פורום מטרו את'רנט (MEF), את'רנט הוא תחום השירות הצומח ביותר והוא צפוי לייצר הכנסות של יותר מ-40 מיליארד דולרים עד 2015. בנוסף, שוק התשתית כשירות (IaaS) בענן יגיע להיקף של 8.2 מיליארד דולרים ב-2015 וצומח ב-38% בכל שנה ( עפ"י חברת המחקר 451).
  • ה-8700 משלב מיתוג את'רנט ו-MPLS-TP עם טכנולוגיה קוהרנטית -Ciena’s WaveLogic  על גבי פלטפורמה אחת עם יכולות התרחבות מ-1G  עד 2T, שמאפשרת לבנות רשתות פשוטות וחסכוניות יותר. פתרון ה-8700 ממנף את יכולות מערכת ההפעלה של מתגי האת'רנט של החברה, את מערכת הניהול המאוחדת OneControl ואת פורטל ה- ,SLA שהיא מספקת, שמאפשרים ללקוחות לנהל בצורה אחידה את כל סל הפתרונות ושרותי הרשת מהקצה ועד הליבה. ה-8700 יכול גם לפעול בשילוב תוכנות ה-SDN של סיינה כדוגמת תוכנת ה-V-WAN כדי לספק ללקוחות ביצועים עפ"י דרישה בשירות ענן.
  • יותר מ-250 מפעילי רשתות תקשורת מסתמכים על מערך פתרונות האת'רנט (Packet) של סיינה כדי לספק רוחב פס מהיר ודינאמי ובמטרה לענות על דרישת לקוחותיהם. עם יותר מ-500,000 מתגי את'רנט הפועלים ברחבי העולם וביניהם ישראל, סל פתרונות האת'רנט של מצייד ספקי תקשורת במהירות גדולה יותר, לא רק מבחינת הגדלת רוחב הפס אלא גם במהירות מחזור חיי השירות. זאת, כדי לענות על אתגרים מרכזיים של ספקי השירות, כגון שיפור זמן הקמת שירות ללקוח והפחתת נטישת לקוחות באופן כללי.
יניב הגדיש, (בתמונה למעלה), מנכ"ל סיינה ישראל: "רשתות מטרו הן שדה הקרב החדש בו סיינה מייצרת הזדמנות חדשה המשנה את השוק. פלטפורמת ה-8700 החדשה מתבססת על ההובלה שלנו בתחום רשתות את'רנט (Packet) ורשתות אופטיות קוהרנטיות ונוגעת בנקודה המדויקת של הצורך בקישור בין איגוד שירותי 10G/100G את'רנט ישירות אל תוך ה-DWDM ובשילוב יכולות תכנות דינמי מתקדמות. תכונות אלו תאפשרנה להפוך רשתות מטרו לפלטפורמת  On Demand, שיכולה לספק התאמה עפ"י דרישה של שירותי תקשורת ואפליקציות".
Ciena Logo
סיבים



 
 
Bookmark and Share