Telecom News - קב' HOT מחזקת את אחיזתה במגזר העסקי ומשיקה פתרונות חדשים

קב' HOT מחזקת את אחיזתה במגזר העסקי ומשיקה פתרונות חדשים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> קב' HOT מחזקת את אחיזתה במגזר העסקי ומשיקה פתרונות חדשים
קב' HOT מחזקת את אחיזתה במגזר העסקי ומשיקה פתרונות חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 27.10.14, 17:2עסק

Hot Mobile עסקים יצאה עם חבילת גלישה חדשה למחשב נייד ו-HOT עסקים יצאה עם שירות חדש לשדרוג תשתיות תקשורת לעסקים לטכנולוגיה ולקצב מתקדם יותר במעטפת שירות אחת, קצב של 100 מגה סימטרי.
 
HOT mobile עסקים מציעה מהיום לעסקים חבילת גלישה למחשב נייד במחיר של 39 ₪ ל-7GB באמצעותה ניתן לגלוש למייל, למערכות הארגוניות של העסק ולאינטרנט. מחיר זה הופך את המוצר לנגיש עבור כלל העובדים בעסק להם מחשב נייד ולא רק לעובדים הבכירים הפתרון המוצע נמוך ב-30% ממחירי השוק.

HOT עסקים משיקה היום את "All in Box" - שירות חדש המאפשר ללקוחות עסקיים בינוניים (SME) לשדרג את תשתיות התקשורת שברשותם לטכנולוגיה ולקצב מתקדם יחד עם מעטפת שירות אחת.All in Box  הוא פתרון תקשורת ייחודי לעסקים במסגרתו ייהנה הלקוח מתשתית אינטרנט סימטרית ומהירה על גבי סיב אופטי במהירות 100Mb סימטרי בנוסף משלב פתרון לטלפוניה הקווית על גבי ציר PRI  של 15-60 אפיקי דיבור עם שיחות ללא הגבלה לקווים נייחים.

הפתרונות משולבים יחד באמצעות נתב עסקי מתקדם. השירות מנוהל במקום אחד באמצעות מוקד תמיכה ייעודי של HOT  עסקים.

השירות מושק במחיר הבא: לדוגמה: קו תמסורת סימטרי 100Mb לאינטרנט +  צירPRI  של 30 אפיקי דיבור עם שיחות ללא הגבלה לקווים נייחים + נתב עסקי מתקדם ב-2,590 ₪ כולל התקנה.


משרד



 
 
Bookmark and Share